ULTER SPORT Końcówka układu wydechowego RS kształt okrągły 1x70mm stal nierdzewna
Końcówka układu wydechowego Ulter N1-70RS/50*, czyli modyfikujemy Twoje auto
Modyfikowanie swojego auta to wieloetapowy proces wymagający od właściciela z jednej strony ułożenia planu, a z drugiej ogromnej elastyczności i podejmowania nieoczywistych decyzji. Wspomniany plan ma na celu określenie, czy modyfikację zaczynamy od tuningu mechanicznego, akustycznego czy wizualnego… Mówiąc inaczej, czy teraz dokonasz zmian w oprogramowaniu silnika, zmienisz filtr powietrza czy postawisz na bardziej agresywny wygląd Twojego auta? Elastyczność natomiast przydaje się przy wyborze konkretnych elementów, a konkretnie przy ich wyszukiwaniu i porównywaniu.
Najważniejsze jednak to posiadać wizję tego, jak Twoje auto ma wyglądać na końcu całego projektu. Przyciemniane szyby, obniżone zawieszenie, a może agresywny i sportowy wygląd? Właśnie w temacie agresywnego wyglądu przygotowaliśmy dla Ciebie rozwiązanie, które nada charakteru i ukaże sportowe uosobienie Twojego auta, czyli końcówkę układu wydechowego Ulter Sport N1-70RS/50*.
Końcówka układu wydechowego Ulter N1-70RS/50* to świetny wybór, ponieważ…
… wydobywa z auta sportowy charakter. Wyróżnia Cię na drodze i sprawia, że Twoje auto przyciąga wzrok każdego fana motoryzacji. Jej solidne wykonanie z wykorzystaniem najwyższej jakości polerowanej i kwasoodpornej stali nierdzewnej, gwarantuje Ci jakość i wytrzymałość. Jej uniwersalny projekt pozwoli Ci dopasować ją do prawie każdego układu wydechowego oraz zamontować za pomocą obejmy, jak i przez przyspawanie. Dodatkowo widniejące na niej logo Ulter Sport to pewność, że końcówka N1-70RS/50* posiada wszelkie certyfikaty jakości oraz homologacje.
Na koniec jeszcze kilka parametrów technicznych:
- średnica montażowa: 50 mm,
- długość całkowita: 210 mm,
- średnica zewnętrzna: 70 mm.
Dlaczego wybierasz końcówkę układu wydechowego Ulter N1-70RS/50?
→ Ponieważ doceniasz najwyższy standard wykonania z polerowanej i kwasoodpornej stali nierdzewnej.
→ Ponieważ widnieje na niej logo Ulter Sport, czyli gwarancja certyfikatów jakości i homologacji.
→ Ponieważ jest rozwiązaniem uniwersalnym, pasującym do większości aut osobowych.
→ Ponieważ uwalnia sportowy charakter Twojego samochodu…
Czy wiesz, że…
W osiągającym przeszło 400 km/h Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse zamontowany jest układ wydechowy, wyceniany na 30 tys. euro.
Aktywny układ wydechowy został zaprojektowany przez inżynierów Ferrari w roku 1995 i po raz pierwszy wykorzystany w modelu F355.
Z uwagi ograniczenia emisji spalin, a w konsekwencji ciągłe zmniejszanie pojemności silnika, producenci samochodów stosują systemy uwydatniające (Soundaktor) lub imitujące (Active Sound Design) dźwięk silnika. Zatem auto z czterocylindrowym silnikiem pod maską może brzmieć niczym rasowe V8.
Gwarancja
Producent udziela gwarancji na okres 2 lat od momentu zakupu.
O firmie Ulter Sport
Firma Ulter Sport powstała w roku 1986 i początkowo specjalizowała się w regeneracji i wymianie układów wydechowych. Dynamiczny rozwój branży spowodował, że już w 1992 firma Ulter rozpoczęła produkcję tłumików i końcówek sportowych. Nazwa, którą znamy dziś, czyli Ulter Sport, została nadana w roku 2001. Przez ponad 30 lat działalności firma uzyskała homologację dla swoich produktów zarówno na rynku polskim, jak i europejskim.
FAQ
Jak możemy podzielić końcówki układu wydechowego?
Końcówki wydechowe, które pasują do pojedynczej rury wydechowej z jednym wylotem, są znane jako końcówki pojedyncze; natomiast końcówki, które obejmują jedną rurę wydechową i dzielą ją na dwa otwory, są znane jako końcówki podwójne.
Jak zamontować końcówkę układu wydechowego?
Sposób montaż końcówki układu wydechowego jest zawsze określony przez producenta. Na rynku dostępne są rozwiązania, które możesz łatwo zamontować za pomocą dołączonej do zestawu obejmy.
Jakie są konsekwencje za przekroczenie dopuszczalnego poziomu hałasu przez zmodyfikowany układ wydechowy?
W pierwszej kolejności to ryzyko otrzymania mandatu za używanie pojazdu na obszarze zabudowanym w sposób powodujący uciążliwości związane z nadmierną emisją spalin do środowiska lub nadmiernym hałasem w kwocie do 300 zł. Jednak w przypadku rażących nadużyć konsekwencją może być zatrzymanie dowodu rejestracyjnego pojazdu.