MAD

MAD

MAD to firma specjalistyczna z naciskiem na dostosowanej pracy i jakości. Od 1998 roku jest to podkreśla fakt, że został on częścią Viba Holding. Zaczynamy od doświadczonego zespołu badawczego i nigdy nie przestanie. To MAD jest wybór specjalistów i, nawiasem mówiąc, z głównych organów kontroli, jest potwierdzeniem tego faktu. Sukces nie jest dziełem przypadku.
Kraj pochodzenia / siedziby: PL
Rok założenia firmy: 1998
Strona www (polska): http://www.mad-tooling.com/
Strona www (świat): http://www.mad-tooling.com/
Katalog producenta: http://www.mad-tooling.com/en/suspension-systems/products/auxiliary-springs/

Produkty MAD w ofercie Sklep Inter Cars

Powiadom mnie o nowych produktach

Wpisz adres e-mail, powiadomimy Cię, gdy w naszej ofercie pojawią się nowe części samochodowe, czy akcesoria marki MAD

Administratorem danych osobowych jest Inter Cars S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa, tel. 801 80 20 20, sekretariat@intercars.eu. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@intercars.eu

Podanie danych jest dobrowolne i jest warunkiem otrzymywania newslettera, a ich niepodanie uniemożliwi jego otrzymywanie. Dane będą przetwarzane w celu wysyłania informacji marketingowych (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora).

Dane będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody na otrzymywanie informacji marketingowych.

Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.