Zestawy naprawcze gaźników i pompy paliwa Meat&Doria

Założone tuż po wojnie niewielkie przedsiębiorstwo Meat, trudniące się z początku dystrybucją elektrycznych komponentów samochodowych, po kilku latach działalności zaczęło wdrażać produkcję gaźników. Popularność wyrobów firmy wkrótce zaczęła rosnąć, co pociągnęło za sobą coraz szybszy rozwój i postępującą specjalizację w zakresie produkcji elementów gaźników na potrzeby europejskich producentów samochodów. Fuzja z produkującą filtry motoryzacyjne firmą Doria, przeprowadzona w latach 80., zapewniła spółce Meat&Doria duży udział w rynku części zamiennych. Wieloletnie doświadczenie oraz nieustannie udoskonalane rozwiązania technologiczne sprawiają, że części układów paliwowych marki Meat cechują się wysoką jakością.

Kraj pochodzenia / siedziby: Włochy
Rok założenia firmy: 1945
Strona www (świat): http://www.meat-doria.com/
Katalog producenta: http://www.meat-doria.com/category_meat
Powiadom mnie o nowych produktach

Wpisz adres e-mail, powiadomimy Cię, gdy w naszej ofercie pojawią się nowe części samochodowe, czy akcesoria marki MEAT&DORIA

Administratorem danych osobowych jest Inter Cars S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa, tel. 801 80 20 20, sekretariat@intercars.eu. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@intercars.eu

Podanie danych jest dobrowolne i jest warunkiem otrzymywania newslettera, a ich niepodanie uniemożliwi jego otrzymywanie. Dane będą przetwarzane w celu wysyłania informacji marketingowych (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora).

Dane będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody na otrzymywanie informacji marketingowych.

Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.