PROMA

PROMA

Założone w 1992 roku przedsiębiorstwo, które z czasem przerodziło się w międzynarodową Proma Group, już po kilku latach działalności i intensywnego rozwoju rozpoczęło ekspansję na rynki międzynarodowe oraz kompleksowe poszerzanie asortymentu. Przedstawicielstwa grupy funkcjonują obecnie w Polsce, Rosji, Mołdawii oraz wielu innych krajach Europy Wschodniej, co zapewnia firmie Proma wysokie miejsce w gronie wiodących na tych rynkach producentów elektrycznych narzędzi do obróbki metalu i drewna. Do popularności produktów tej marki przyczynia się bardzo korzystny stosunek jakości do ceny i duża różnorodność asortymentu – od narzędzi przeznaczonych do użytku domowego do specjalistycznych urządzeń warsztatowych.

Kraj pochodzenia / siedziby: PL
Rok założenia firmy: 1992
Strona www (polska): http://www.promapl.pl/
Strona www (świat): http://www.proma-group.com/
Katalog producenta: http://www.promapl.pl/download/File/Proma_katalog_2012A_net.pdf
Powiadom mnie o nowych produktach

Wpisz adres e-mail, powiadomimy Cię, gdy w naszej ofercie pojawią się nowe części samochodowe, czy akcesoria marki PROMA

Administratorem danych osobowych jest Inter Cars S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa, tel. 801 80 20 20, sekretariat@intercars.eu. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@intercars.eu

Podanie danych jest dobrowolne i jest warunkiem otrzymywania newslettera, a ich niepodanie uniemożliwi jego otrzymywanie. Dane będą przetwarzane w celu wysyłania informacji marketingowych (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora).

Dane będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody na otrzymywanie informacji marketingowych.

Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.