TAMA

TAMA

Produkcja Japońskich termostatów firmy TAMA trwa od 1956 roku. Rozwój przemysłu i motoryzacji zapewnił szybki wzrost popytu na wyroby tej marki, co w połączeniu z nakładami na badania i opracowanie nowych technologii zapewniło firmie wiodącą pozycję na światowym rynku komponentów kontroli temperatury. W ofercie firmy TAMA ENTERPRISES CO., LTD. znajduje się szeroka gama wysokojakościowych termostatów, czujników ciśnienia i temperatury oraz innych części zamiennych, które charakteryzujących się japońską precyzją wykonania a dedykowanych dla marek japońskich jak i azjatyckich takich jak Nissan , Subaru , Suzuki , Daewoo , KIA , Hyundai.

Kraj pochodzenia / siedziby: PL
Rok założenia firmy: 1956
Strona www (świat): http://www.tama-e.co.jp/en/start.html
Powiadom mnie o nowych produktach

Wpisz adres e-mail, powiadomimy Cię, gdy w naszej ofercie pojawią się nowe części samochodowe, czy akcesoria marki TAMA

Administratorem danych osobowych jest Inter Cars S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa, tel. 801 80 20 20, sekretariat@intercars.eu. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@intercars.eu

Podanie danych jest dobrowolne i jest warunkiem otrzymywania newslettera, a ich niepodanie uniemożliwi jego otrzymywanie. Dane będą przetwarzane w celu wysyłania informacji marketingowych (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora).

Dane będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody na otrzymywanie informacji marketingowych.

Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.