TEXA

Texa - Testery diagnostyczne i narzędzia specjalistyczne

Założycielem firmy TEXA jest Bruno Vianello, który od dziecka zafascynowany był silnikami i mechaniką. Pod koniec lat 80 wiedziony intuicją zaprojektował i zbudował urządzenia, które pomagały mechanikom w zmierzeniu się z diagnostyką centralek elektronicznych i rozpoczął ich sprzedaż na szerszą skalę. Mimo prostej budowy, urządzenia okazały się wysoce skuteczne i odniosły niesamowity sukces. W konsekwencji tego, w 1992, Bruno Vianello, wraz z przyjacielem i wspólnikiem Manuele Cavalli, zakładają firmę TEXA, akronim "Tecnologie Elettroniche X Automotive". Rozpoczynając działalność w grupie dziesięciu pracowników, wenecka firma szybko odnajduje szanse rynkowe i na przestrzeni lat udaje się jej wyprodukować 400.000 zaawansowanych technologicznie urządzeń diagnostycznych, stacji obsługi klimatyzacji samochodowych oraz analizy spalin, podpisując ważne umowy o współpracę z takimi partnerami jak Magneti Marelli, Ducati, Johnson Controls, Sagem, Siemens, AD Parts, Gruppo Piaggio, Benelli, Pagani, Renault Trucks, Eurorepar. Równie liczne są nagrody i wyróżnienia, które TEXA otrzymała na przestrzeni ostatnich lat. Wśród ostatnich możemy wymienić tytuł Przedsiębiorcy Roku Ernst & Young (2008), nagrodę City Business (2008 i 2010 i 2011), nagrodę Unioncamere Veneto (2009), Marco Polo Handlu Zagranicznego (2010) i wreszcie również w 2010 r. nagrodę Smau w kategorii Architektury IT. Na arenie międzynarodowej, TEXA zdobyła wyjątkowe uznanie otrzymując prestiżowy Frost & Sullivan w 2006 i 2007, została nagrodzona przez GIPA (Inter Groupement Professionnel de l'Automobile) w 2009 r. za program TexaEdu, w tym samym roku zdobyła Złote Trofeum w Grand Prix Internationaux Innovation Automobile w Paryżu; w 2010 roku na targach Automechanika we Frankfurcie otrzymuje Innovation Trophy, wręczone bezpośrednio przez Ministra Transportu Niemiec. W 2011 TEXA została również uhonorowana nagrodą "Galeria de Innovacion". 14 czerwca 2011 roku Bruno Vianello odebrał z rąk prezydenta Włoch, Giorgio Napolitano, nagrodę za Innowacyjność. Począwszy od 2002 TEXA jest spółką akcyjną, która w 2004, w następstwie nieustającego rozwoju, wznosi nową siedzibę będącą kompleksem 12.000 m2 produkcji położonych na obszarze 64.000 m2, wyróżniającą się pod względem technologicznym, bezpieczeństwa oraz przeznaczenia społecznego.

Innowacje, badania i rozwój były od zawsze priorytetami TEXA na drodze do osiągnięcia ambitnych wyników: TEXA zrewolucjonizowała sektor wprowadzając wsparcie multimedialne, telediagnostykę, a w 2007 roku podpisując ważną umowę o współpracy z firmą Google Search Appliance, położyła fundament dla wszystkich nowych generacji swoich produktów. W roku 2009 TEXA, jako pierwsza firma na świecie, wprowadziła na rynek wielomarkowe urządzenie do diagnostyki pojazdów sektora rolniczego oraz motorowodnego. W roku 2010 TEXA, jako pierwsza firma wyprodukowała kompletną linię stacji obsługi klimatyzacji zgodną z nowymi normami europejskimi.

Kraj pochodzenia / siedziby: PL
Strona www (świat): http://www.texapoland.pl
Powiadom mnie o nowych produktach

Wpisz adres e-mail, powiadomimy Cię, gdy w naszej ofercie pojawią się nowe części samochodowe, czy akcesoria marki TEXA

Administratorem danych osobowych jest Inter Cars S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa, tel. 801 80 20 20, sekretariat@intercars.eu. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@intercars.eu

Podanie danych jest dobrowolne i jest warunkiem otrzymywania newslettera, a ich niepodanie uniemożliwi jego otrzymywanie. Dane będą przetwarzane w celu wysyłania informacji marketingowych (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora).

Dane będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody na otrzymywanie informacji marketingowych.

Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.