LAUBER Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAU 55.0816
Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej służy do wytworzenia ciśnienia w płynie hydraulicznym. Proces ten ma zmniejszyć opory i sił wymagane do obracania kołem kierownicy i skrętnymi kołami pojazdu. Pompa jest elementem układu kierowniczego.
Uszkodzona pompa może wytwarzać za niskie ciśnienie, co powoduje wyczuwalne opory podczas skręcania kierownicą w szczególności na postoju. Uszkodzoną pompę należy wymienić na nową, gdyż sprawność układu kierowniczego jest kluczowym elementem dla bezpieczeństwa jazdy.
Firma LAUBER Sp. z o.o. rozpoczęła regenerację części samochodowych już w 1994 roku, jako jedna z pierwszych w Polsce i Europie Środkowej. Aktualnie asortyment zarówno nowych, jak i regenerowanych podzespołów obejmuje ponad 10 tysięcy pozycji do wszystkich, dostępnych na rynku modeli aut osobowych. Stanowi to 95 % pokrycia rynku europejskiego.
4907-02-0816R | 4MAX |
55.0816 | ARTNR_Z_TCD |
CSP70111AS | CASCO |
DSP371 | DELCO REMY |
15-0235 | ELSTOCK |
150262 | ELSTOCK |
SP8371 | ERA |
PI1174 | GENERAL RICAMBI |
SP8371 | LAUBER |
27302 | MAPCO |
27303 | MAPCO |
04.05.0300-9 | PEUGEOT |
9619942280 | PEUGEOT |
54195 | SPIDAN |
JPR277 | TRW |