STEEL SEAL Uszczelniacz chłodnicy 473 ML przepalona uszczelka pod głowicą

Indeks: STEEL SEAL 473ML PL
Oceń ten produkt jako pierwszy
Dostępność:
Upewnij się, czy produkt pasuje do wybranego pojazdu

Prosty środek w płynie rozwiązaniem dla przepalonej uszczelki głowicy
Kompatybilny z większością rodzajów płynów chłodniczych i pojazdami z układem chłodzenia cieczą.
Steel Seal™ naprawi wszystkie rodzaje awarii uszczelki głowicy:
- przepalone uszczelki głowicy 
- zniekształcone głowice cylindrów 
- pęknięte bloki 
- opuszczone tuleje cylindrów
 
Kompatybilny z większością rodzajów płynów chłodniczych i pojazdami z układem chłodzenia cieczą.
Steel Seal™ działa we wszystkich typach pojazdów, w tym samochodach, motocyklach, busach, pickupach, pojazdach 4x4, ciągnikach, ciężarówkach i łodziach.
 
CZY STEEL SEAL™ NAPRAWDĘ DZIAŁA?
Krótko mówiąc, tak, ale nie musisz wierzyć nam na słowo.
Steel Seal ™ cieszy się wielkim uznaniem, czego dowodzi ogromna liczba stałych klientów, a także liczne nagrody branżowe.
Nie twierdzimy, że Steel Seal™ naprawi każde uszkodzenie uszczelki głowicy. Czasem może być ono po prostu zbyt poważne. Jednak jeśli stosunkowo wcześnie zauważysz problem, gwarantujemy, że nie ma na rynku drugiego takiego produktu o wyższym wskaźniku skuteczności. Gdyby jednak, co mało prawdopodobne, Steel Seal™ nie poradził sobie z uszkodzeniem, możesz otrzymać zwrot pieniędzy zgodnie z warunkami naszej gwarancji.
ILE BUTELEK STEEL SEAL™ BĘDZIE CI POTRZEBNE?
Pojazdy z silnikami o pojemności do 2,5 litra potrzebują tylko jednej butelki Steel Seal™, silniki 2,5-4,0 litra dwóch, natomiast silniki powyżej 4,0 litrów trzech butelek produktu.
Wielkość silnika Butelki
Do 2,5 litra 1
Do 4,0 litrów 2
Ponad 4,0 litry 3
CZY STEEL SEAL™ MOŻE ZABLOKOWAĆ LUB ZAPCHAĆ UKŁAD CHŁODZENIA W MOIM POJEŹDZIE?
Steel Seal™ nie blokuje ani nie zapycha układu chłodzenia. Nie powoduje też żadnych uszkodzeń pojazdu. W przeciwieństwie do innych produktów o podobnych właściwościach, Steel Seal™ nie zawiera włóknistego materiału. Opiera się on natomiast na procesie wiązania termo-chemicznego, w celu uszczelnienia wycieku w uszkodzonej uszczelce głowicy.
 
JAK STOSOWAĆ STEEL SEAL™?
NAPRAWA PRZEPALONEJ USZCZELKI GŁOWICY W TRZECH PROSTYCH KROKACH...
1. Upewnij się, że silnik jest zimny i zdejmij korek chłodnicy. Wlej Steel Seal™ bezpośrednio do chłodnicy i z powrotem załóż korek dobrze go dokręcając. Uwaga: Jeśli nie masz korka chłodnicy, wlej płyn bezpośrednio do zbiornika wyrównawczego.
2. Ustaw ogrzewanie i dmuchawę na maksimum. Uruchom silnik i zwiększ temperaturę w pojeździe. Po osiągnięciu przez pojazd temperatury roboczej pozostaw go na chodzie przez 30 minut. Wyłącz pojazd i pozwól mu całkowicie ostygnąć. Jeśli to konieczne, uzupełnij płyn chłodniczy/wodę, po czym szczelnie dokręć korek chłodnicy.
3. Pozostaw Steel Seal™ w układzie i prowadź pojazd jak zwykle.
DODATKOWE UWAGI: Jeśli wprowadzasz Steel Seal™ przez zbiornik wyrównawczy, upewnij się, że ma on wystarczająco dużo miejsca by Steel Seal™ dostał się bezpośrednio do układu chłodzenia a nie pozostał jedynie w zbiorniku wyrównawczym.
ABY USYSKAĆ NAJLEPSZE REZULTATY:
- Jeśli wypróbowałeś już inne produkty niższej jakości, przepłucz układ chłodzenia czystą wodą poprzednio odłączając dolny wąż chłodnicy. 
- Nie używaj środka płuczącego. Po przepłukaniu systemu, ponownie podłącz dolny wąż chłodnicy.
DODATKOWE INSTRUKCJE W PRZYPADKU CIŚNIENIA WSTECZNEGO:
Poniższe wskazówki przeznaczone są dla osób, które mają problem z dużą ilością ciśnienia wstecznego w układzie chłodzenia, objawiające się zwykle bulgotaniem i pojawieniem się pęcherzyków powietrza w zbiorniku wyrównawczym lub poprzez powietrze przepływające przez korek chłodnicy.
Instrukcje dla mechaników zawodowych:
- zlokalizuj cylinder powodujący bulgotanie w zbiorniku wyrównawczym lub przeciwciśnienie (wyjmuj świece zapłonowe pojedynczo, aż bulgotanie ustanie a pęcherzyki powietrza znikną). 
- przed uruchomieniem silnika wyjmij świecę zapłonową lub wtryskiwacz z cylindra, która powodowała bulgotanie w zbiorniku wyrównawczym lub przeciwciśnienie. Jeśli to możliwe, rozłącz przewód wtryskiwacza z tego cylindra. Ograniczy to ilość niespalonego paliwa trafiającego do komory spalania. 
- wykonaj krok numer 2 (jak w instrukcji powyżej) ale z wyjętą świecą zapłonową/wtryskiwaczem. Kiedy silnik pojazdu ostygnie, umieść wszystkie części z powrotem na swoim miejscu i uruchom silnik raz jeszcze by upewnić się, że bąbel kowanie ustało.
Instrukcje dla osób niezajmujących się mechaniką pojazdów:
- Jeśli nie możesz zlokalizować świecy zapłonowej/wtryskiwacza odpowiedzialnych za ciśnienie wsteczne, uruchom silnik przy niższym poziomie płynu chłodniczego (do górnej części rdzenia chłodnicy) i przy zdjętym korku chłodnicy lub przy zdjętym korku ze zbiornika wyrównawczego przy ledwo widocznym płynie.

 

Specyfikacja
Nazwa:
Preparat uszczelniający układ chłodzenia
Pojemność [ml]:
473
Zastosowanie:
przepalona uszczelka pod głowicą
Kod kreskowy:
8945081932333, IC-E77CAA
Kod towaru:
E77CAA
Numer artykułu:
STEEL SEAL 473ML PL
PCN:
28391900
Opinie użytkowników *
Szukamy opinii o tym produkcie...
  1.    
  2.    
  3.    
  4.    
  5.    
I'm commentless

Nikt jeszcze nie wystawił opinii o tym produkcie, możesz być pierwszy!

* Opinie klientów, którzy dokonali zakupu oznaczamy jako "Opinia potwierdzona zakupem". Szczegóły tego, jak weryfikujemy opinie, znajdziesz w regulaminie.
Wystaw opinię
Uszczelniacz chłodnicy 473 ML przepalona uszczelka pod głowicą
Opinia o produkcie:Uszczelniacz chłodnicy 473 ML przepalona uszczelka pod głowicą
Twoja ocena

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.