TRW Klocki hamulcowe MCB737SRT TRW sinter, przeznaczenie wyścigi pasuje do KAWASAKI; SUZUKI; TRIUMPH
Klocki hamulcowe TRW MCB737SRT SINTER pasuje do: Kawasaki ZR 800, Suzuki GSX-S 750, Triumph Speed Triple
Nowe okładziny hamulcowe Premium SRT Sinter Road & Track zapewniają bezpieczne i precyzyjne hamowanie w najbardziej wymagających warunkach. W porównaniu z tradycyjnymi okładzinami ze spieku metali mają one znacznie większą trwałość.
TRW SRT
Podczas produkcji okładzin hamulcowych SRT Sinter Road & Track firma TRW stosuje najnowsze metody produkcji. Mieszanka elementu ciernego ze spieku metalowego jest nanoszona w procesie spiekania na gorąco. W ten sposób powstaje doskonała i jednolita struktura okładziny, zapewniająca niezmienny współczynnik tarcia okładzin aż do końca warstwy hamującej. Stabilny docisk, hamowanie bez spadku wydajności, również przy dużym obciążeniu termicznym, niewielkie siły oraz idealna dozowalność przekonają nawet najbardziej wymagającego motocyklistę. Ciche okładziny hamulcowe SRT są bardzo dobrym wyborem również do szybkich pojazdów sportowo-turystycznych lub customów.
Uszkodzenie powierzchni ciernej jest niemożliwe, nawet w najbardziej skrajnych warunkach termicznych, jakie występują podczas długich górskich zjazdów, czy podczas jazdy sportowej. Zapewnia to opatentowana technologia NRS. Podstawa klocków hamulcowych SRT Sinter Road & Track ma specjalny kształt wzmacniający połączenie z warstwą cierną, uniemożliwiający jej rozwarstwienie.
Maksymalne bezpieczeństwo, trwałość i skuteczność, nawet w najbardziej skrajnych warunkach – aby optymalnie spełnić te wymagania, okładziny hamulcowe SRT Sinter Road & Track TRW zostały wykonane z wykorzystaniem wiedzy najlepszych specjalistów. Nowe okładziny posiadają homologację ABE i mogą współpracować z oryginalnymi tarczami hamulcowymi oraz wszystkimi tarczami TRW.
Najważniejsze cechy
- Zapewniają bezpieczne i precyzyjne hamowanie nawet w najbardziej wymagających warunkach.
- Mają znacznie większą trwałość i bardziej precyzyjne dozowanie niż tradycyjne okładziny ze spieku metali.
- Naniesienie mieszanki elementu ciernego na gorąco w procesie spiekania daje efekt doskonałej i jednolitej struktury okładziny, co z kolei zapewnia niezmienny współczynnik tarcia.
- Brak spadku wydajności nawet przy dużym obciążeniu termicznym.
- Bardzo ciche w użytkowaniu są idealnym wyborem również dla szybkich pojazdów sportowo-turystycznych lub customów.
- Brak możliwości uszkodzenia powierzchni ciernej, nawet w ekstremalnych warunkach termicznych (długie górskie zjazdy czy jazda sportowa).
- Grubość: 7 mm.
- Wysokość: 49,5 mm.
- Długość: 69,2 mm.