SKF Rolka napinająca paska rozrządu VKM 11001
Rolka i Pasek zębaty tworzą najprostszym i najczęściej stosowany element napędu rozrządu. Właściwe naprężenie paska jest istotne dla prawidłowej pracy tego typu napędu. W tym celu stosuje się automatyczny napinacz wraz z rolką napinającą.
Producenci aut zalecają wymienianę paska oraz rolki razem z napinaczem mniej więcej co pięć lat lub po przekroczeniu określonego przebiegu. Pominięcie tej wymiany może prowadzić do zerwania paska rozrządu, co skutkuje uderzeniem tłoków w zawory. Razem z zaworami, uszkodzeniu ulegają tłoki, prowadnice zaworów, a czasami może dojść do uszkodzenia głowicy silnika i korbowodów.
Koncern SKF to największy na świecie dostawca produktów, rozwiązań oraz usług dla przemysłu z zakresu łożyskowania i uszczelnień, SKF obsługuje rynek części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych na całym świecie.
B00B9B2Q8S | AMAZON (ASIN) |
048109243A | AUDI |
1987949320 | BOSCH |
V55404 | CONTINENTAL CTAM |
ATB2051 | DAYCO |
55404 | EVR |
02889 | FEBI |
2889 | FEBI |
T41102 | GATES |
HEG 90 | HUTCHINSON |
0210-07-05404E | IC KROSY |
02889 | IC KROSY |
S101 | IC KROSY |
SW30030013 | IC KROSY |
531 0082 20 | INA |
F-123623 | INA |
SKFVKM11001 | JC AUTO |
QTT178 | QUINTON HAZELL |
GT357.05 | SNR |
66404 | SPIDAN |
048 109 243 A | VW |