ELRING Uszczelka osłony rozrządu EL423471
W większości aktualnie produkowanych samochodów stosuje się napęd rozrządu za pomocą paska zębatego lub łańcucha. Jest to rozwiązanie wymagające okresowej wymiany (pasek) ewentualnie kontroli (łańcuch). Uszczelka obudowy służy do zabezpieczenia połączenia osłony rozrządu z silnikiem.
Zaleca się po każdorazowym demontażu obudowy wymienić uszczelkę na nową. Uwagę należy zwrócić też na pęknięcia, odkształcenia i system mocowań obudowy. Wszelkie nieprawidłowości kwalifikują osłonę do wymiany, gdyż zapobiega ona dostawaniu się nieczystości w okolicę napędu rozrządu.
Niemiecka firma ELRING specjalizuje się w produkcji wszelkiego rodzaju uszczelnień dla europejskiego rynku motoryzacyjnego. Produkuje uszczelki dla takich firm jak Opel, Volkswagen, Audi, Mercedes.
B0068MNYOS | AMAZON (ASIN) |
423.471 | ARTNR_Z_TCD |
11 14 1 247 839 | BMW |
11 14 1 709 594 | BMW |
11 14 1 734 783 | BMW |
1247839 | BMW |
1115448 | ELWIS ROYAL |
22556 | FEBI |
22566 | FEBI |
50-028396-10 | GOETZE |
423470 | IC KROSY |
EL423470 | IC KROSY |
20 92 2566 | SWAG |