SKF Rolka zwrotna paska rozrządu VKM 22510
Pasek zębaty jest najprostszym i najczęściej stosowanym elementem napędu rozrządu. Właściwe naprężenie oraz jego poprowadzenie jest istotne dla prawidłowej pracy tego typu napędu. W tym celu stosuje się automatyczny napinacz wraz z rolkami napinającymi i prowadzącymi.
Producenci aut zalecają wymianę paska oraz rolek razem z napinaczem mniej więcej co pięć lat lub po przekroczeniu określonego przebiegu. Pominięcie tej wymiany może prowadzić do zerwania paska rozrządu, co skutkuje uderzeniem tłoków w zawory. Razem z zaworami uszkodzeniu ulegają wtedy tłoki, prowadnice zaworów, a czasami może dojść do uszkodzenia głowicy silnika i korbowodów.
Koncern SKF to największy na świecie dostawca produktów, rozwiązań oraz usług dla przemysłu z zakresu łożyskowania i uszczelnień. SKF obsługuje rynek części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych na całym świecie.
60 504 226 | ALFA ROMEO |
B00B9AWUXU | AMAZON (ASIN) |
641073 | AUTEX |
TDI1874 | BREDA LORETT |
V56010 | CONTINENTAL CTAM |
ATB2083 | DAYCO |
540289 | EVR |
56010 | EVR |
14543 | FEBI |
FU11409 | FLENNOR |
T42160 | GATES |
14-0068 | HEPU |
532 0116 20 | IC KROSY |
531073210 | INA |
140068 | IPD |
LD0730 | LUCAS |
23077 | MAPCO |
995UT | OPTIBELT |
0-N937 | OPTIMAL |
QTT516 | QUINTON HAZELL |
GE360.03 | SNR |
67010 | SPIDAN |
70030038 | SWAG |