TRW Klocek hamulcowy kpl. GDB1839
W hamulcach tarczowych siła hamująca powstaje w wyniku tarcia wirującej wraz z kołem tarczy hamulcowej o nieruchome klocki hamulcowe, obsadzone w zaciskach. Naciśnięcie przez kierującego pedału hamulca powoduje przetłoczenie płynu hydraulicznego do tłoczków, które dociskają zaciski klocka do tarczy z odpowiednią siłą. Na skutek silnego tarcia grubość materiału okładzin klocków ulega sukcesywnemu zmniejszaniu i należy ją okresowo kontrolować, co ułatwia specjalnie nacięty na nich rowek lub umieszczane w nich czujniki.
Wyeksploatowane klocki hamulcowe powodują wibracje pojazdu, piski o wysokiej częstotliwości i inne niepokojące odgłosy, pulsację momentu hamującego i ściąganie pojazdu. Wraz z zużyciem maleje grubość powierzchni ciernych, przez co spada ich zdolność do odprowadzania ciepła i wydłuża się droga hamowania.
Amerykańska firma TRW AUTOMOTIVE dostarcza części samochodowe na pierwszy montaż dla ponad 40 producentów samochodów na całym świecie i zajmuje wiodącą pozycję we wszystkich kategoriach oferowanych produktów.
37725 | A.B.S. |
B00CEFJI5C | AMAZON (ASIN) |
BBP2479 | BORG & BECK |
0 986 TB3 109 | BOSCH |
P 65 029 | BREMBO |
116177 | FEBI |
6118399 | GIRLING |
8DB 355 015-651 | HELLA |
24554 16,0 0 4 | IC KROSY |
C2W036ABE | IC KROSY |
T2035 | PAGID |
95535293970 | PORSCHE |
958 698 451 E | PORSCHE |
137900 | REMSA |
2137900 | ROADHOUSE |
38 11 6177 | SWAG |
2455402 | TEXTAR |
8110 20004 | TRISCAN |
GDB1839DTE | TRW |
95535293970 | VW |
958698451E | VW |