LAUBER Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAU 55.1753
Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej służy do wytworzenia ciśnienia w płynie hydraulicznym. Proces ten ma zmniejszyć opory i sił wymagane do obracania kołem kierownicy i skrętnymi kołami pojazdu. Pompa jest elementem układu kierowniczego.
Uszkodzona pompa może wytwarzać za niskie ciśnienie, co powoduje wyczuwalne opory podczas skręcania kierownicą w szczególności na postoju. Uszkodzoną pompę należy wymienić na nową, gdyż sprawność układu kierowniczego jest kluczowym elementem dla bezpieczeństwa jazdy.
Firma LAUBER Sp. z o.o. rozpoczęła regenerację części samochodowych już w 1994 roku, jako jedna z pierwszych w Polsce i Europie Środkowej. Aktualnie asortyment zarówno nowych, jak i regenerowanych podzespołów obejmuje ponad 10 tysięcy pozycji do wszystkich, dostępnych na rynku modeli aut osobowych. Stanowi to 95 % pokrycia rynku europejskiego.
55.1753 | ARTNR_Z_TCD |
CSP70136GS | CASCO |
CSP70137GS | CASCO |
04.16.0270-1 | CITROËN |
40076A | CITROËN |
40077A | CITROËN |
40078A | CITROËN |
5277.FO | CITROËN |
9636086680 | CITROËN |
DSP1576 | DELCO REMY |
715.520.224 | DRI-EXCHANGE |
15-0110 | ELSTOCK |
150185 | ELSTOCK |
150224 | ELSTOCK |
PI0127 | GENERAL RICAMBI |
PI0249 | GENERAL RICAMBI |
PI1026 | GENERAL RICAMBI |
PI1027 | GENERAL RICAMBI |
8001 755 | LAUBER |
04.16.0010 | LIZARTE |
27420 | MAPCO |
7070049 | SASIC |
07B439B | SERCORE |
54181 | SPIDAN |
JPR782 | TRW |