TRW Klocek hamulcowy kpl. GDB704
W hamulcach tarczowych siła hamująca powstaje w wyniku tarcia wirującej wraz z kołem tarczy hamulcowej o nieruchome klocki hamulcowe, obsadzone w zaciskach. Naciśnięcie przez kierującego pedału hamulca powoduje przetłoczenie płynu hydraulicznego do tłoczków, które dociskają zaciski klocka do tarczy z odpowiednią siłą. Na skutek silnego tarcia grubość materiału okładzin klocków ulega sukcesywnemu zmniejszaniu i należy ją okresowo kontrolować, co ułatwia specjalnie nacięty na nich rowek lub umieszczane w nich czujniki.
Wyeksploatowane klocki hamulcowe powodują wibracje pojazdu, piski o wysokiej częstotliwości i inne niepokojące odgłosy, pulsację momentu hamującego i ściąganie pojazdu. Wraz z zużyciem maleje grubość powierzchni ciernych, przez co spada ich zdolność do odprowadzania ciepła i wydłuża się droga hamowania.
Amerykańska firma TRW AUTOMOTIVE dostarcza części samochodowe na pierwszy montaż dla ponad 40 producentów samochodów na całym świecie i zajmuje wiodącą pozycję we wszystkich kategoriach oferowanych produktów.
B00DPH7YBS | AMAZON (ASIN) |
BBP1385 | BORG & BECK |
10821 | DAIMLER |
SJ6137 | DAIMLER |
LP0111 | DELPHI |
LP111 | DELPHI |
FDB908 | FERODO |
6107049 | GIRLING |
05P891 | IC KROSY |
LP0111 | IC KROSY |
180015 | ICER |
10541 | JAGUAR |
10542 | JAGUAR |
10544 | JAGUAR |
10553 | JAGUAR |
10821 | JAGUAR |
SJ6137 | JAGUAR |
80301 | KAWE |
82315999 | LANCIA |
363702160883 | MAGNETI MARELLI |
MGB704 | MINTEX |
D 1001 | MK KASHYAMA |
229931 | NK |
0059.00 | REMSA |
05900 | REMSA |
5900 | REMSA |
GBP254 | ROVER |
P1593.00 | WOKING |