SNR Rolka zwrotna paska rozrządu GE369.11
Najprostszym i najczęściej stosowanym rozwiązaniem napędu rozrządu jest pasek zębaty. Prawidłowa praca tego typu napędu zależy od utrzymywania właściwego naprężenia i odpowiedniego poprowadzenia paska. Do tego celu stosuje się napinacz wraz z rolką napinającą i prowadzącą.
Zerwanie paska rozrządu skutkuje uderzeniem tłoków w zawory. Razem z zaworami uszkodzeniu ulegają tłoki, prowadnice zaworów, a czasami może dojść do uszkodzenia głowicy silnika i korbowodów. Dlatego należy stosować się do zaleceń producentów i okresowo wymieniać pasek wraz z napinaczem i rolkami. Wymiany należy dokonać po określonym przebiegu lub jeśli nie zostanie on osiągnięty, co pięć lat.
SNR jest międzynarodową grupą zatrudniającą 3.700 pracowników. Grupa ta została założona w 1946 roku w Annecy we Francji i jest czołowym specjalistą w Europie w zakresie produkcji łożysk do kół i elementów tocznych.
B00G27I6TW | AMAZON (ASIN) |
ADT37627 | BLUE PRINT |
V56906 | CONTINENTAL CTAM |
ATB2115 | DAYCO |
56906 | EVR |
14257 | FEBI |
T42102 | GATES |
J1142032 | HERTH+BUSS JAKOPARTS |
U806 | HK |
HTG102 | HUTCHINSON |
0210-09-06906P | IC KROSY |
532 0095 20 | INA |
F-124073 | INA |
50TB0101 | NSK-RHP |
QTT456 | QUINTON HAZELL |
VKM81201 | SKF |
13503-10011 | TOYOTA |