EBC BRAKES Tarcza hamulcowa Turbo Groove (2 szt.) przód L/P pasuje do AUDI A3; SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO II, TOLEDO III; SKODA OCTAVIA II, OCTAVIA III, YETI; VW BEETLE, CADDY III, CADDY III/MINIVAN
Indeks:
GD1200
Tuning & Motorsport
Oceń ten produkt jako pierwszy
Dostępność:
1 070.08
Tarcze hamulcowe są typową częścią zużywającą się wraz z okresem eksploatacji, dlatego ważna jest kontrola ich stanu i okresowa wymiana. Przymocowana do piasty koła tarcza jest elementem czynnym układu hamulcowego. Naciśnięcie przez kierującego pedału hamulca powoduje przetłoczenie płynu hydraulicznego do tłoczków, które dociskają zaciski klocka do tarczy z wymaganą siłą. Zatrzymanie się tarczy równoznaczne jest z zatrzymaniem półosi do której jest przymocowana, a wiec także z zatrzymaniem całego pojazdu.
Sprawność hamulców w samochodzie nie może podlegać dyskusji, gdyż jest najważniejszym elementem zapewniającym bezpieczeństwo. Mocne zużycie tarczy hamulcowej lub klocków objawia się wibracjami zawieszenia podczas hamowania i niepokojącymi odgłosami, stukaniem tarcz o zaciski, przegrzewaniem układu i wydłużoną drogą hamowania. Powierzchnia tarcz powinna być w miarę równa, pozbawiona bruzd, ubytków i korozji zmieniających jej właściwości cierne. Tarcze hamulcowe sportowe nacinane i nawiercane z serii GD są produkowane z wysokiej jakości żeliwa szarego, zgodnie z wymaganymi normami bezpieczeństwa, które przed obróbką tarczy poddawane są obszernym testom oraz rygorystycznymi testami jakości.
Poszerzona łukowata szczelina wzmaga przepływ chłodnego powietrza, powodując obniżenie temperatury klocków i tarczy hamulcowej, równocześnie odprowadzając pył, brud i gorące gazy lepiej niż prosta, która może wypełnić się rdzą i stać się nieefektywna. Nawiercone otwory odprowadzają gazy powierzchniowe przy hamowaniu z dużej prędkości jednocześnie nie osłabiając struktury tarczy jak przy wierceniu na wylot, co zmniejsza szansę uszkodzenia tarczy po długim użytkowaniu.
Sprawność hamulców w samochodzie nie może podlegać dyskusji, gdyż jest najważniejszym elementem zapewniającym bezpieczeństwo. Mocne zużycie tarczy hamulcowej lub klocków objawia się wibracjami zawieszenia podczas hamowania i niepokojącymi odgłosami, stukaniem tarcz o zaciski, przegrzewaniem układu i wydłużoną drogą hamowania. Powierzchnia tarcz powinna być w miarę równa, pozbawiona bruzd, ubytków i korozji zmieniających jej właściwości cierne. Tarcze hamulcowe sportowe nacinane i nawiercane z serii GD są produkowane z wysokiej jakości żeliwa szarego, zgodnie z wymaganymi normami bezpieczeństwa, które przed obróbką tarczy poddawane są obszernym testom oraz rygorystycznymi testami jakości.
Poszerzona łukowata szczelina wzmaga przepływ chłodnego powietrza, powodując obniżenie temperatury klocków i tarczy hamulcowej, równocześnie odprowadzając pył, brud i gorące gazy lepiej niż prosta, która może wypełnić się rdzą i stać się nieefektywna. Nawiercone otwory odprowadzają gazy powierzchniowe przy hamowaniu z dużej prędkości jednocześnie nie osłabiając struktury tarczy jak przy wierceniu na wylot, co zmniejsza szansę uszkodzenia tarczy po długim użytkowaniu.
średnica zewnętrzna [mm]:
280
Wysokość [mm]:
50
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:
20
Liczba otworów:
5
Typ tarczy hamulcowej:
wentylowany
Strona zabudowy:
Oś przednia
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:
22
Linia:
Turbo Groove
Średnica zewnętrzna [mm]:
280
Grubość [mm]:
22
Grubość [mm]:
20
Rodzaj tarczy:
Nacinana
Rodzaj tarczy:
Nawiercana
Miejsce zabudowy:
Przód
Strona zabudowy:
Prawa
Strona zabudowy:
Lewa
Wysokość całkowita [mm]:
50
Jednostka sprzedaży:
kpl.
Oferta:
Tuning
Strona zabudowy:
lewa
Strona zabudowy:
prawa
Strona zabudowy:
przód
Kod kreskowy:
5050953011559, PU-AD5FA2, IC-AD5FA2
Kod towaru:
AD5FA2
Numer artykułu:
GD1200
PCN:
87083091
Może Ci się przydać: Proszę czekać...
Szukamy opinii o tym produkcie...