ULTER SPORT Końcówka układu wydechowego RS kształt okrągły 1x70mm stal nierdzewna
Popraw wygląd swojego samochodu z Ulter Sport!
Dla niektórych auto to jedynie środek transportu, który ma proste zadanie – pokonać drogę od punktu A do punktu B. Są jednak tacy, dla których czterokołowa maszyna to zdecydowanie więcej. To coś, co sprawia frajdę i cieszy oko. Jest najlepszą zabawką i powodem do dumy… Dbając o wygląd auta, warto rozważyć tuning wizualny. Od razu pojawia się pytanie: od czego zacząć? Podpowiadamy – od końca! Końcówka wydechu N1-70RS* P/60 od Ulter Sport to niepozorny element, który w łatwy i szybki sposób zupełnie odmieni tył Twojego samochodu, nadając mu sportowego charakteru. Nie zmieni jego osiągów i brzmienia, jednak sama zmiana wizualna zapewni „efekt wow”. Atutem produktu jest nie tylko pozytywny wpływ na wygląd auta, ale też łatwy montaż. Bez trudu samodzielnie zamocujesz końcówkę wydechu za pomocą dołączonej obejmy. Nieduża inwestycja czasu i pieniędzy, a zyskasz swoje auto w nowej odsłonie!
Końcówka wydechu ULT N1-70RS* P/60. Dlaczego warto?
Szacuje się, że na świecie jest obecnie około 1,1 miliarda samochodów, z czego 38 674 496 jest zarejestrowanych w Polsce. Przedstawione dane są aktualne na początek października 2021 roku, dlatego teraz liczby te zapewne wzrosły. Według naszych wyliczeń na rynku dostępnych jest ponad 1300 modeli aut wyprodukowanych lub cały czas produkowanych przez 87 producentów samochodów. Zatem w polskim, średniej wielkości mieście, statystycznie znajdziesz 3 identyczne auta. Dlaczego więc warto zamontować końcówkę układu wydechowego od Ulter Sport? ULT N1-70RS* P/60 to gwarancja, że Twoje auto wyróżni się na tle innych oraz skutecznie przyciągnie wzrok przechodniów i innych kierowców.
Produkt jest wykonany ze stali nierdzewnej, co sprawia, że jest odporny na działanie wysokich temperatur czy kwaśnych substancji chemicznych, będących efektem ubocznym spalania. Cechami głównymi są grube ścianki, niezbyt masywne elementy ozdobne oraz ukośne podcięcie (górna krawędź wyciągnięta w stosunku do dolnej).
Parametry techniczne N1-70RS* P/60:
– średnica montażowa: 60 mm,
– długość całkowita: 200 mm,
– średnica elementu ozdobnego: 70 mm.
Najważniejsze informacje o N1-70RS* P/60
→ Końcówkę wydechu można przymocować na obejmę lub przyspawać.
→ N1-70RS* P/60 łatwo utrzymać w czystości – bezpiecznym i zarazem skutecznym sposobem jest skorzystanie z myjki ręcznej.
→ Można ją zamontować do wielu modeli samochodów i zwykle nie potrzeba do tego celu ani specjalistycznych narzędzi, ani dużego nakładu czasu i pracy.
Czy wiesz, że…
W hybrydowym modelu Porsche 918 dwie końcówki wydechu zamocowano na wysokości zagłówków. Wynikało to z tego, że konstruktorom zależało na maksymalnym obniżeniu masy wydechu i udało się to osiągnąć w nietypowy, skądinąd, sposób.
Najdroższy układ wydechowy zamontowany w najszybszym aucie wyprodukowała firma QuickSilver Exhaust Systems dla Bugatti Veyrona Grand Sport Vitesse. Jego koszt to jedynie 30 tys. euro.
W 1987 roku miała premiera Ferrari F40. W osiągającym 324 km/h aucie zamocowano trzy końcówki układu wydechowego – przez środkową wylatuje nadmiar gazów z zaworu regulującego ciśnienie w turbosprężarce, przez pozostałe odprowadzane są spaliny.
Gwarancja
Producent udziela gwarancji na okres 2 lat od momentu zakupu.
O Ulter Sport
Początki sięgają roku 1986, kiedy powstał warsztat zajmujący się naprawą, regeneracją i montażem elementów układu wydechowego. Z czasem firma ewoluowała, zajmując się projektowaniem i produkcją. Jako krok milowy należy uznać otwarcie fabryki w Węgierskiej Górce, co w dalszych latach pozwoliło Ulter Sport stać się liczącym graczem na rynku europejskim. Dziś polska firma obok części akcesoryjnych wytwarza elementy układu wydechowego na pierwszy montaż do wielu fabryk czy montowni w Polsce i w innych krajach Starego Kontynentu.
FAQ
Jaka jest maksymalna głośność dopuszczalna dla samochodów osobowych poruszających się po drogach publicznych?
W naszym kraju obowiązują przepisy regulujące maksymalny poziom głośności w autach osobowych – dla jednostek wysokoprężnych to 96 dB, natomiast dla benzynowych 93 dB.
Czym charakteryzuje się stal 304, używana do produkcji końcówek układu wydechowego Ulter Sport?
Stal 304 dzięki wysokiej zawartości chromu (min. 18%) i niklu (min. 8%) oraz niewielkiej domieszce węgla (do 0,08%) jest odporna na korozję wywoływaną nie tylko przez tlen, ale też przez chemikalia. Jest też odporna na zmienne temperatury i uszkodzenia mechaniczne. Wykonane z niej elementy można utwardzać poprzez obróbkę na zimno, co jest jednym z etapów przy produkcji końcówek układu wydechowego.
Czy montaż końcówki układu wydechowego Ulter N90RS zmienia brzmienie jednostki napędowej?
Nie. Ten model poprawia wygląd pojazdu, nie wpływając na wrażenia akustyczne.