ULTER SPORT Końcówka układu wydechowego RS kształt okrągły 1x90mm stal nierdzewna
Ulter N1-90 RS P/60 – ze szczyptą sportowego ducha
W poszukiwaniu sposobu na poprawę wyglądu samochodu wiele osób rozważa tuning optyczny. To opcja warta uwagi zarówno dla posiadaczy popularnych marek i modeli, jak i aut bardziej niszowych. Jeżeli i Ty chcesz dodać indywidualnego sznytu do swojego hatchbacka, coupe, sedana, kombi czy SUV-a, to zacznij od najprostszych rozwiązań. Pierwszym, niekoniecznie ostatnim, krokiem jest montaż ozdobnej końcówki tłumika. Abyś był w pełni usatysfakcjonowany, postaw na jakość, którą gwarantuje polski producent Ulter Sport. Końcówka układu wydechowego z nierdzewnej stali 304 w subtelny i jednocześnie zauważalny sposób zmieni Twój wóz.
Pojedyncza końcówka układu wydechowego Ulter N1-90RS P/6 pozwoli Ci w błyskawicznym tempie dołączyć do licznego grona fanów tuningu. To od Ciebie zależy, na jakie modyfikacje zdecydujesz się w kolejnym kroku. Na początku zacznij od końca! Od końca, czyli zamontuj ozdobną końcówkę tłumika Ulter Sport. Tuning optyczny to niezawodny sposób na to, by nie zagubić się w potoku podobnych samochodów. By być zauważonym czy to na ulicy, czy na parkingu, czy na zlocie. Pozornie niewielka wizualna modyfikacja pozytywnie podziała na Twoją wyobraźnię.
Pojedyncza końcówka wydechu Ulter N1-90RS P/6 to świetna opcja, ponieważ…
Nadaje drapieżnego sznytu i odświeża wygląd samochodu. Pozwala wyróżnić się bez ingerencji w najważniejsze podzespoły Twojego auta. Została wykonana z wysokiej jakości stali nierdzewnej 304, wyróżniającej się odpornością na zmienne temperatury, uszkodzenia mechaniczne i działanie substancji chemicznych, będących efektem ubocznym spalania. Pasuje do wielu modeli samochodów z Niemiec, Francji, Japonii, Korei Południowej, Włoch, USA czy Szwecji. Możesz ją zamocować samodzielnie – w zestawie jest obejma metalowa, oczywiście wykonana z wysokogatunkowej stali.
Najważniejsze parametry techniczne:
– materiał: stal nierdzewna 304
– średnica mocowania: 60 mm
– średnica elementu ozdobnego: 90 mm
– długość całkowita: 190 mm
– kształt: okrągły
Dlaczego właśnie końcówka tłumika Ulter N1-90RS?
Ponieważ została zaprojektowana i wyprodukowana w naszym kraju, przez polską firmę Ulter Sport.
Ponieważ można ją mocować na dwa sposoby. Pierwszym jest skorzystanie z dołączonej do zestawu obejmy, drugim przyspawanie.
Ponieważ dzięki niej można bez zbędnych nakładów poprawić wygląd auta.
Czy wiedziałeś, że…
W hybrydowym modelu Porsche 918 Spyder końcówki układu wydechowego zamocowane są na wysokości zagłówków. Takie rozwiązanie miało na celu maksymalne obniżenie masy auta oraz poprawiło właściwości aerodynamiczne.
Coraz popularniejszy w czasach downsizingu aktywny wydech w aucie seryjnym miał premierę w zaprezentowanym w 1994 roku Ferrari F355.
Za najdroższy układ wydechowy w seryjnym samochodzie uważa się ten z Apollo IE. Koszt 60 tys. euro łatwiej zrozumieć, biorąc pod uwagę wyprodukowanie tylko 10 sztuk supersamochodu czy znakomite osiągi (przyspieszenie 0-100 km/h w 2,7 s).
Gwarancja
Ulter Sport udziela gwarancji trwającej 24 miesiące.
Ulter Sport, czyli droga od małego warsztatu do ważnego gracza na rynku podzespołów samochodowych
Początki cenionej nie tylko w Polsce firmy sięgają 1986 roku. Wtedy powstał niewielki warsztat specjalistyczny, zajmujący się naprawą i montażem układów wydechowych. Z czasem firma zajęła się projektowaniem i wytwarzaniem nowych elementów, także przeznaczonych dla miłośników tuningu. Trzeba dodać, że Ulter Sport zajmuje się też produkcją elementów wydechowych na pierwszy montaż, współpracując z wieloma fabrykami i montowniami aut ze Starego Kontynentu.
FAQ
Jak pielęgnować końcówkę wydechu Ulter Sport?
Aby jak najdłużej cieszyć się perfekcyjnym wyglądem, trzeba pamiętać o regularnej pielęgnacji. Dobrze sprawdza się myjka ręczna. Pielęgnacja ma szczególne znaczenie w okresie zimowym, kiedy drogi posypuje się solą.
Czy można zamocować końcówkę we własnym zakresie?
Jak najbardziej! Do montażu wystarczą podstawowe narzędzia.
Jaka powinna być wielkość przerwy między wycięciem w zderzaku a końcówką wydechu?
Doświadczeni monterzy i amatorzy tuningu jako optymalną wartość podają przedział 20-30 mm z każdej strony.