ULTER SPORT Końcówka układu wydechowego standard kształt okrągły 2x70mm stal nierdzewna

Indeks: ULT N2-76*/55
Tuning & Motorsport
Oceń ten produkt jako pierwszy
Dostępność:
292.94
Upewnij się, czy produkt pasuje do wybranego pojazdu

Ulter N2-76/55 – odśwież swój samochód 

Tuning optyczny to popularna forma odświeżenia czterech kółek. To od Ciebie zależy, na jaki zakres modyfikacji się zdecydujesz. Ograniczenie to nie tyle wyobraźnia czy zasobność portfela… My ze swojej strony przygotowaliśmy podpowiedź. Nie jest oczywista, bo proponujemy, żebyś zaczął od końca. Ściślej od końcówki układu wydechowego Ulter Sport. Podwójna końcówka tłumika to niezawodny sposób, aby być zauważonym na drodze, na parkingu czy na zlocie miłośników danego modelu bądź marki. To propozycja polecana zarówno właścicielom popularnych aut, jak i bardziej niszowych. SUV, coupe, kombi, van, hatchback, sedan, kabrio – bez względu na to, jakim jeździsz wozem, bez trudu dopasujesz końcówkę wydechu. 

Podwójna końcówka tłumika Ulter N2-76/55 pozwoli Ci wykonać pierwszy, z pewnością najważniejszy, krok do królestwa tuningu. Królestwa nieoczywistych rozwiązań i podpowiedzi. Jeżeli natomiast na dobre zagościłeś w gronie amatorów tuningu optycznego, to także będziesz usatysfakcjonowany. Pierwszy czy kolejny krok… Nie jest to aż tak istotne. Ważne, że końcówka wydechu odświeży Twój samochód. I o to przecież chodzi!

Podwójna końcówka układu wydechowego Ulter N2-76/55 to dobre rozwiązanie, ponieważ…

Pasuje do wielu modeli i marek, dzięki temu bez trudu dopasujesz ją do Twoich czterech kółek. Końcówka tłumika odświeży i uatrakcyjni samochód, dodając sporo zadziorności. Możesz ją zamocować we własnym zakresie, do tego bez korzystania ze specjalistycznych narzędzi. Alternatywą jest spawanie. To do Ciebie należy decyzja! 

Najważniejsze parametry techniczne:

– liczba końcówek: 2

– materiał: stal kwasoodporna 304

– kształt: okrągły

– długość całkowita: 230 mm

– średnica elementu ozdobnego: 70 mm

– średnica montażowa: 55 mm

Korzyści…

Podwójna końcówka układu wydechowego Ulter Sport uatrakcyjnia wygląd auta bez ingerencji w ważne podzespoły i przy niewielkim budżecie.

Można ją zamocować samodzielne – w komplecie jest odpowiednia obejma ze stali nierdzewnej.

Końcówka tłumika została wykonana ze stali odpornej na wysokie temperatury i szkodliwe działanie substancji chemicznych, będących ubocznym efektem procesu spalania.

Czy wiedziałeś, że…

W zaprezentowanym w 1994 roku Ferrari F355 zamontowano aktywny układ wydechowy. Z czasem rozwiązanie to zyskiwało na popularności w tańszych samochodach, co ma związek z ograniczeniem liczby cylindrów i pojemności skokowej (downsizingiem). 

Nieprzemyślana lub przeprowadzona niezgodnie ze sztuką modyfikacja układu wydechowego może skutkować zauważalnym spadkiem osiągów. Ma to związek z faktem, że za krótki wydech czy zbyt duża średnica mogą zmniejszyć ciśnienie w układzie i tym samym ograniczyć ilość energii transportowanej przez spaliny. 

W Polsce obowiązują przepisy regulujące maksymalny poziom hałasu emitowanego przez pojazdy korzystające z dróg publicznych. Dla samochodów osobowych to 93 i 96 dB (odpowiednio dla jednostek benzynowych i wysokoprężnych). 

Ulter Sport, czyli zaczęło się w 1986 roku…

Czy niewielki warsztat wyspecjalizowany w montażu i naprawie układów wydechowych może w ciągu kilku dekad stać się liczącym graczem na europejskim rynku części samochodowych? Jak najbardziej! Doskonałym przykładem jest Ulter Sport, znany dziś miłośnikom tuningu w wielu krajach Starego Kontynentu. Więcej – mająca główną siedzibę w Węgierskiej Górce w powiecie żywieckim firma wytwarza też elementy układów wydechowych stosowane na pierwszy montaż w polskich i europejskich fabrykach. 



FAQ

Czy montaż podwójnej końcówki wydechu Ulter Sport N2-76/55 wpływa na głośność i brzmienie?

Nie. Montaż wspominanej końcówki to element tuningu wizualnego. 

Jakie są konsekwencje przekroczenia hałasu emitowanego przez pojazd?

Przy niewielkim przekroczeniu poziomu hałasu trzeba liczyć się z uszczupleniem portfela o 300 zł – tyle wynosi mandat. Natomiast w skrajnych przypadkach, np. po samodzielnych modyfikacjach z wykorzystaniem nieatestowanych części, konsekwencją zbyt głośnej pracy wydechu może być zatrzymanie dowodu rejestracyjnego auta.

Jak działa aktywny układ wydechowy?

W tym rozwiązaniu wykorzystuje się klapki zmieniające średnicę wydechu. Przy pracy z niskimi obrotami jednostki napędowej są one zamknięte (wtedy dźwięk wydechu jest mniej słyszalny). Kiedy poziom obrotów wzrasta i na skutek zwiększonej objętości spalin klapki otwierają się, uwydatnia się brzmienie. 

Specyfikacja
Typ:
Końcówka
Średnica elementu ozdobnego [mm]:
70
Długość [mm]:
230
Średnica mocowania [mm]:
55
Materiał:
Stal nierdzewna
Kształt:
okrągły
Oferta:
Tuning
Kod kreskowy:
IC-G0KRSD, 5907467287195
Kod towaru:
G0KRSD
Numer artykułu:
ULT N2-76*/55
PCN:
87089235
Opinie użytkowników *
Szukamy opinii o tym produkcie...
  1.    
  2.    
  3.    
  4.    
  5.    
I'm commentless

Nikt jeszcze nie wystawił opinii o tym produkcie, możesz być pierwszy!

* Opinie klientów, którzy dokonali zakupu oznaczamy jako "Opinia potwierdzona zakupem". Szczegóły tego, jak weryfikujemy opinie, znajdziesz w regulaminie.
Wystaw opinię
Końcówka układu wydechowego standard kształt okrągły 2x70mm stal nierdzewna
Opinia o produkcie:Końcówka układu wydechowego standard kształt okrągły 2x70mm stal nierdzewna
Twoja ocena

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.