Akumulator litowy NOCO Lithium NLP5 12 V Lithium Powersports, akumulator z grupy 5, o pojemności 2 Ah (25 Wh) i 250 amperów mocy początkowej. Jest lepszy niż akumulatory kwasowo-ołowiowe do motocykli pod każdym względem: bez zasiarczenia, aktywacji, kwasu, konserwacji, wody. Jest w pełni naładowany i gotowy do instalacji. | Zapewnia ponad 250 amperów mocy rozruchowej, ponad 50 000 rozruchów i ponad 2000 cykli ładowania, deklasując rywali kwasowo-ołowiowych. To 2 razy więcej mocy, 10 razy więcej rozruchów i 5 razy dłuższa żywotność. | Zaawansowany system zarządzania baterią (BMS), który zapewnia maksymalną ochronę z dwukierunkowym aktywnym równoważeniem ogniw dla długotrwałej niezawodności. Nie jest potrzebny reset BMS! | Uwolnij moc litu i szybko naładuj w ciągu kilku minut. Wykorzystując najbardziej zaawansowaną technologię szybkiego ładowania, zapewnia wystarczającą moc rozruchową po zaledwie 5 minutach ładowania. | Konfiguracja z wieloma terminalami, która umożliwia instalację z przodu, z boku, od góry i żeńską. Ponadto tace modułowe pasują do różnych rozmiarów grup i zdejmowany blok montażowy, aby pomieścić starsze aplikacje bateryjne. | Kompatybilny z większością marek powersports, w tym Aprilla, BMW, Buell, Ducati, Harley-Davidson, Indian, Triumph, KTM, Argo, Can-Am, Honda, Husqvarna, Kawaski, Suzuki, Arctic Cat, BRP, Waverunner, Polaris, Vespa, i innych. | Zastępuje modele akumulatorów kwasowo-ołowiowych typu powersports: BTZ4L-BS, BTZ5S, BTZ5L-BS, BTZ7S, BTZ7L-BS, BTZ8V, YTX4L-BS, YTZ5S-BS, YTX5L-BS, YTZ7S, YTZ7L-BS i YTZ8V. | | |
Kompatybilne rozmiary akumulatorów | BTZ7S, BTZ8V, BTX4L-BS, BTX5L-BS, BTX7L-BS, BTZ5S, YTZ7S, YTZ8V, YTZ5S-BS, YTX4L-BS, YTX5L-BS, YTX7L-BS |