FAQ: Najczęściej zadawane pytania FAQ: Odpowiedzi
-
Jak znaleźć część, którą chcę kupić?
-
Co zrobić, jeśli oglądana część mi nie odpowiada?
-
Znalazłem interesujący produkt, ale nie ma go w magazynie. Co robić?
-
Znalazłem interesujący produkt, ale nie odpowiada mi cena. Co robić?
-
Wybrałem już, co chcę kupić. Jak dokonać zakupu?
-
Nie chcę lub nie mogę złożyć zamówienia przez Internet. Co robić?
-
Jakie są koszty wysyłki towaru?
-
Jak wygląda zamówienie z dostawą do domu?
-
Jak wygląda odbiór osobisty?
-
Jak wygląda zamówienie z montażem?
-
Jak wygląda płatność przy odbiorze?
-
Jak wygląda płatność kartą kredytową?
-
Jaką otrzymam gwarancję?
-
Jak mogę zgłosić chęć zwrotu lub wymiany, wystąpienie niezgodności lub reklamację?
-
Czy mogę otworzyć paczkę przy kurierze?
-
Czy mogę dokonać zwrotu, wymiany lub złożyć reklamację w warsztacie lub punkcie odbioru?
-
Chcę odesłać towar do Sklep InterCars.pl, jak zaadresować paczkę?
-
Kiedy tracę prawo zwrotu towaru?
-
Otrzymałem już kupiony towar, ale nadal mam pytania. Gdzie mogę je zadać?
-
Jak działa kod rabatowy?
-
Mój kod rabatowy nie działa, co mam zrobić?
-
Jak znaleźć część, którą chcę kupić?
- Istnieje możliwość ograniczenia wyników wyszukiwania do części odpowiadających Twojemu modelowi samochodu.
W tym celu kliknij przycisk pozwalający Ci wprowadzić dane samochodu, do którego części chciałbyś kupić. Wśród szczegółowych danych o większości produktów znajdziesz informacje, czy dana część pasuje do Twojego samochodu – na wypadek, gdybyś zawędrował do sekcji, która nie odpowiada konkretnej marce czy modelowi. Filtr pojazdu można w każdej chwili usunąć. W razie wątpliwości skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem (22) 511 30 30 (Infolinia czynna: pn.-pt. 08.00-18.00).
-
Możesz również wpisać to, czego szukasz w okienku wyszukiwania u góry strony
Wyszukiwać możesz według różnych kryteriów – modelu swojego pojazdu, hasła (np. „klocki hamulcowe”), nazwy produktu, nazwy producenta czy numeru indeksu.
-
Możesz również wpisać to, czego szukasz w okienku wyszukiwania u góry strony
-
Naciśnij przycisk „Szukaj”.
Na stronie wyświetli się wszystko, co odpowiada Twojemu zapytaniu. Jeśli interesującej Cię części nie ma na liście wyników, musisz powtórzyć wyszukiwanie według innych kryteriów lub skontaktować się z infolinią pod numerem (22) 511 30 30 (Infolinia czynna: pn.-pt. 08.00-18.00). -
Wybierz z listy interesujący Cię produkt.
Kliknij na produkt, któremu chcesz się bliżej przyjrzeć, a zostaniesz przekierowany na stronę z jego szczegółowym opisem.
(do góry) - Istnieje możliwość ograniczenia wyników wyszukiwania do części odpowiadających Twojemu modelowi samochodu.
-
Co zrobić, jeśli oglądana część mi nie odpowiada?
-
Przejrzyj zamienniki.
Przy większości części podajemy ich zamienniki. Być może któryś z nich będzie Ci bardziej odpowiadał. -
Przejrzyj listy polecanych produktów.
Podpowiadamy Ci, jakie inne części oglądali użytkownicy zainteresowani tym, co właśnie oglądasz.
W wielu miejscach w serwisie internetowym pokazujemy Ci także, jakie produkty mamy akurat w promocji. -
Zacznij wyszukiwanie od nowa.
Zdarza się czasem, że wyniki wyszukiwania nie spełniają Twoich oczekiwań. Warto wtedy spróbować wyszukiwać według innego hasła.
(do góry) -
Przejrzyj zamienniki.
-
Znalazłem interesujący produkt, ale nie ma go w magazynie. Co robić?
Dodaj go do ulubionych.
W ulubionych, obok danego produktu, znajduje się opcja „Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny”. Zaznacz ją, a damy Ci znać, gdy będziesz mógł kupić daną część.
W opcjach ulubionych możesz też wybrać sposób powiadomienia – w formie e-maila lub SMS-a na Twój telefon. Możesz wybrać jedno potwierdzenie z dwóch lub oba, wtedy będziesz otrzymywał zarówno SMS, jak i e-mail.
(do góry) -
Znalazłem interesujący produkt, ale nie odpowiada mi cena. Co robić?
Zacznij od przejrzenia zamienników – może któryś z nich odpowiada Ci pod względem zarówno jakości, jak i ceny.
Albo zadzwoń na naszą infolinię pod numer (22) 511 30 30 (Infolinia czynna: pn.-pt. 08.00-18.00). Konsultant doradzi Ci, odpowie na Twoje pytania i pomoże Ci rozwiązać problem z wyborem części (pn.-pt. 08.00-18.00).
(do góry) -
Wybrałem już, co chcę kupić. Jak dokonać zakupu?
-
Kliknij przycisk „Do koszyka”.
To ten duży, czerwony przycisk, znajdujący się na stronie każdego produktu. Po kliknięciu "Dalej" zostaniesz przekierowany do koszyka. -
Kontynuuj zakupy.
Jeśli chcesz kupić więcej niż jeden produkt, po prostu wróć do szukania i dodawaj do koszka wszystko, co chcesz nabyć. Pomoże Ci w tym przycisk „Kontynuuj zakupy”, znajdujący się w koszyku. -
Wybierz jedną z trzech opcji dostawy.
Towar może zostać dostarczony pocztą kurierską, do filii, byś odebrał go osobiście lub do warsztatu, gdzie zostanie zamontowany. Produkty, które możesz zamówić do warsztatu wraz z usługą montażu to opony, akumulator, olej, filtry kabinowe, żarówki, wycieraczki, płyn hamulcowy, płyn chłodniczy, filtry olejowe, filtry powietrza, filtr paliwa.
Więcej szczegółów na temat typów zamówień i sposobów płatności znajdziesz niżej.
-
Zamówienie na adres domowy.
- Wybierasz adres, na który przesyłka ma zostać dostarczona – może to być taki sam, jak w części danych zamawiającego lub możesz podać inny.
- Wybierz sposób płatności. W przypadku tego typu zamówienia masz możliwość wyboru, jak chcesz zapłacić. Jeśli wybrałeś płatność z góry, przesyłka nie zostanie wysłana, dopóki za nią nie zapłacisz. Możesz też zapłacić przy odbiorze.
-
Zamówienie do filii.
- Wpisz swój adres
- W wyszukiwarce wybierz filię – wyświetlimy Ci listę placówek w pobliżu. Wybierz tę, która Ci odpowiada.
- Przesyłkę będziesz musiał odebrać osobiście. Zapłacisz za nią przy odbiorze.
-
Zamówienie z montażem.
- Wpisz swój adres
- W wyszukiwarce wybierz warsztat - wyświetlimy Ci listę placówek w pobliżu. Wybierz ten, który Ci odpowiada.
- Wybierz datę i godzinę usługi montażu.
- Konsultant skontaktuje się z Tobą i potwierdzi umówioną usługę.
- Za towar i usługę płacisz po dokonaniu montażu.
Produkty, które możesz zamówić do warsztatu wraz z usługą montażu to opony, akumulator, olej, filtry kabinowe, żarówki, wycieraczki, płyn hamulcowy, płyn chłodniczy, filtry olejowe, filtry powietrza, filtr paliwa.
-
Zamówienie na adres domowy.
-
Kliknij na przycisk „Złóż zamówienie”.
Znajduje się on w koszyku. - Potwierdź zamówienie.
(do góry) -
Kliknij przycisk „Do koszyka”.
-
Nie chcę lub nie mogę złożyć zamówienia przez Internet. Co robić?
Zadzwoń na naszą infolinię pod numer (22) 511 30 30 (Infolinia czynna: pn.-pt. 08.00-18.00). Nasz konsultant złoży zamówienie za Ciebie. Na każdym kroku będzie pytać o Twoje decyzje odnośnie dostawy, płatności i tak dalej, żeby wszystko zostało zamówione zgodnie z Twoim wyborem.
(do góry) -
Jakie są koszty wysyłki towaru?
Dostawa towaru jest możliwa wyłącznie w obszarze Rzeczypospolitej Polskiej.
Koszt dostawy nie obejmuje cen montażu w Warsztacie.
Dostawa towaru do punktu odbioru Inter Cars (Filii oraz Warsztatów) jest zawsze bezpłatna.
Koszt dostawy do miejsca wskazanego przez Klienta, niebędącego punktem odbioru Inter Cars, wynosi standardowo 17,89 zł (kurier), lub 14,99 zł (paczkomaty Inpost).
W szczególnych przypadkach (produkty niestandardowe: np. ważące powyżej 40 kg lub gabarytowe) koszt dostawy może być inny. Wówczas taka informacja będzie umieszczona na karcie produktu, a faktyczny koszt dostawy zostanie wyświetlony w podsumowaniu zamówienia. Sytuacja ta dotyczy zarówno przypadku podwyższenia kosztu dostawy, jak i jego obniżenia bądź całkowitej rezygnacji Sklepu z jego naliczenia.
Wraz z towarem wydawane są faktura VAT z paragonu lub faktura VAT, stanowiące dokument sprzedaży będący dowodem zakupu. W szczególnych przypadkach wydawana jest dodatkowa Gwarancja Inter Cars lub gwarancja producenta. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów, prosimy o zgłoszenie tego faktu do Biura Obsługi Klienta Inter Cars (telefonicznie lub mailowo) w celu uzupełnienia braków. Sklep zastrzega możliwość wystawienia dokumentu sprzedaży z datą realizacji, a nie datą złożenia zamówienia.
W jednej przesyłce znajduje się zawartość jednego zamówienia. Za każde kolejne zamówienie zostanie naliczona kolejna opłata za wysyłkę.
Przesyłki realizowane są przez firmy DHL, DPD oraz Inpost.
Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone.
Oznacza to, że NIE musisz się martwić, że przesyłka zginie, a Ty stracisz pieniądze.
W przypadku zaginięcia przesyłki wysyłamy towar powtórnie na nasz koszt.(do góry) -
Jak wygląda zamówienie z dostawą do domu?
-
Składasz zamówienie w serwisie Sklep InterCars.pl
Podczas składania wybierasz, na jaki adres przesyłka ma zostać dostarczona – może to być Twój adres do domu, do pracy, czy gdziekolwiek zechcesz.
Masz możliwość wyboru, czy zapłacisz z góry, czy przy odbiorze. Jeśli zdecydujesz się zapłacić z góry, możesz to zrobić poprzez bramkę płatności w naszym serwisie internetowym (za pomocą karty kredytowej, PayU, PayPal lub PayPo). Jeśli wybierzesz drugą opcję, zapłacisz dopiero w momencie odbioru przesyłki od kuriera. -
Towar jest kompletowany w naszym magazynie.
Towar jest kompletowany w naszym magazynie zgodnie z naszymi normami i zaleceniami. Innymi słowy dostajesz go w ładnym, firmowym pudełku. -
Przesyłka wysyłana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej.
W momencie odebrania przesyłki przez kuriera podajemy Ci numer listu przewozowego, dzięki czemu możesz śledzić status przesyłki oraz, w razie konieczności, uzyskasz pomoc. -
Kurier dostarcza Ci paczkę.
Razem z nią otrzymujesz też fakturę VAT z paragonu lub fakturę VAT. Dodatkowo w paczce powinien znajdować się formularz zwrotu, na wypadek, gdyby coś z przesyłką było nie tak. (Zawsze możesz go pobrać tutaj. ) Z reguły dostarczamy towar w ciągu 24 godzin roboczych. Dokładny czas dostawy możesz sprawdzić tutaj -
Płacisz za towar.
Oczywiście tylko w przypadku wybrania płatności przy odbiorze. -
Koniecznie otwórz paczkę w obecności kuriera!
Jeśli na paczce są jakiekolwiek wgniecenia, rysy, plamy – znaczy, że coś się stało podczas transportu i przesyłkę należy sprawdzić, a w razie potrzeby odmówić jej przyjecia bądź spisać z kurierem protokół szkody. Następnie skontaktuj się z nami, aby ustalić dalsze postępowanie i uzyskać jak najszybciej pełnowartościowy towar.
(do góry) -
Składasz zamówienie w serwisie Sklep InterCars.pl
-
Jak wygląda odbiór osobisty?
-
Składasz zamówienie w serwisie Sklep InterCars.pl
Podczas składania zamówienia zostaniesz poproszony o wybór punktu, w którym odbierzesz towar – jest to filia Inter Cars. Specjalna wyszukiwarka pozwoli Ci wybrać filię położoną w dogodnym miejscu – wprowadzasz swój adres zamieszkania (lub inny, który Ci bardziej odpowiada) i otrzymasz listę filii znajdujących się w pobliżu.
Za towar możesz zapłacić tylko przy odbiorze przesyłki . -
Informujemy Cię mailem lub telefonicznie, że Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru w filii.
Wiele produktów jest dostępnych od ręki. Pozostałe odbierzesz w ciągu 24-48 godzin. -
Idziesz do wybranej filii odebrać towar.
Będzie na nim naklejka identyfikująca Twoje zamówienie. -
Płacisz za towar przy odbiorze.
Większość filii posiada terminale do płatności kartami debetowymi lub kredytowymi, jednak nie wszystkie. Dobrze jest wcześniej się upewnić, czy płatność kartą jest możliwa. Oczywiście wszędzie możesz bez problemu zapłacić gotówką!
Razem z paczką otrzymujesz fakturę VAT. -
Koniecznie sprawdź przesyłkę w obecności pracownika filii!
Jeśli na paczce są jakiekolwiek wgniecenia, rysy, plamy lub inne ślady uszkodzenia oznacza to, że coś stało się podczas transportu i przesyłkę należy zwrócić.
Sprawdź zawartość paczki – musisz być pewien, czy otrzymałeś towar zgodny z zamówieniem. Zdarza się to bardzo rzadko, ale w paczce może czegoś brakować, być w nadmiarze albo mogliśmy wysłać nie to, co zostało zamówione. Sprawdź też, czy dostarczone produkty są kompletne i nieuszkodzone.
Zgłoś pracownikowi niezgodność zamówienia, uszkodzenie lub braki towaru. Sporządzi on dla Ciebie protokół potwierdzający, że nie spowodowałeś usterki. Otrzymasz formularz zwrotu, który wypełniasz i dołączasz do przesyłki wraz z protokołem. Pracownik zabierze paczkę i poinformuje Cię o dalszych krokach. Jeśli niezgodność, uszkodzenie lub braki towaru zauważysz już po opuszczeniu filii, niezwłocznie nas o tym powiadom.
(do góry) -
Składasz zamówienie w serwisie Sklep InterCars.pl
-
Jak wygląda zamówienie z montażem?
-
1. Składasz zamówienie w serwisie Inter Cars.
Podczas składania zamówienia możesz zażyczyć sobie montaż części w jednym z naszych warsztatów. Oszczędzi Ci to czasu, który spędziłbyś montując część osobiście, da Ci gwarancję dobrej jakości usługi – ale co najważniejsze, na części zamontowane u nas dostajesz aż 3 lata gwarancji. Produkty, które możesz zamówić do warsztatu wraz z usługą montażu to opony, akumulator, olej, filtry kabinowe, żarówki, wycieraczki, płyn hamulcowy, płyn chłodniczy, filtry olejowe, filtry powietrza, filtr paliwa.
W koszyku podczas realizacji procesu zamówienia wprowadzisz swój adres zamieszkania (lub inny, który Ci bardziej odpowiada) i otrzymasz listę warsztatów znajdujących się w jego pobliżu. Ustalasz także dogodną datę i godzinę usługi.
Za montaż możesz zapłacić tylko po wykonaniu usługi. Cena, którą zobaczysz w koszyku nie zawiera kosztów montażu. -
Konsultant lub warsztat umawia wizytę w warsztacie.
Zadzwoni potem do Ciebie i poinformuje Cię o szacunkowych kosztach montażu. Poprosi Cię o akceptację zarówno kosztów, jak i miejsca, daty oraz godziny montażu.
Może się zdarzyć, że warsztat nie może umówić Cię na daną godzinę – wtedy zadzwonimy i zaproponujemy zmianę godziny, daty lub warsztatu.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz zmienić umówioną datę lub godzinę usługi, zadzwoń na naszą infolinię pod numer (22) 511 30 30 (Infolinia czynna: pn.-pt. 08.00-18.00). Konsultant skontaktuje się dla Ciebie z warsztatem i umówi nowy termin. -
Przesyłka dostarczana jest do warsztatu w 24 godziny.
Dotrze tam oznaczona naklejką ze szczegółami dla serwisanta. -
Jedziesz do warsztatu w umówiony dzień o umówionej godzinie.
Zadzwoń do warsztatu lub do nas jeżeli z jakiegoś powodu chcesz ją odwołać lub przełożyć. - Serwisant montuje części, które kupiłeś.
-
Płacisz za towar i usługę.
Niektóre warsztaty posiadają terminale do płatności kartami.
Otrzymasz dwie osobne faktury VAT – jedną za zakupiony towar, a drugą za usługę montażu. OBa dokumenty wystawia warsztat.
(do góry) -
1. Składasz zamówienie w serwisie Inter Cars.
-
Jak wygląda płatność przy odbiorze?
Przy odbiorze towaru płacisz za przesyłkę i za towar u kuriera (w przypadku wysyłki) albo za towar (odbiór w filii lub odbiór z usługą montażu w warsztacie). Produkty, które możesz zamówić do warsztatu wraz z usługą montażu to opony, akumulator, olej, filtry kabinowe, żarówki, wycieraczki, płyn hamulcowy, płyn chłodniczy, filtry olejowe, filtry powietrza, filtr paliwa.
W każdym z tych przypadków możesz oczywiście zapłacić gotówką. Niektóre filie, warsztaty oraz niektórzy kurierzy posiadają terminale płatnicze, dzięki którym możesz zapłacić kartą płatniczą.
Oczywiście po potwierdzeniu zamówienia najpierw jest ono wysyłane do miejsca docelowego, a płacisz za nie dopiero, gdy je odbierzesz lub gdy części zostaną zamontowane.
(do góry) -
Jak wygląda płatność kartą kredytową?
Z góry zapłacić możesz tylko za przesyłkę kurierską.
W serwisie internetowym podczas składania zamówienia, zostaniesz poproszony o wybranie sposobu płatności. Możesz to zrobić kartą płatniczą, kredytową lub internetowym przelewem za pośrednictwem swojego banku.
Nie musisz płacić od razu podczas składania zamówienia. Do bramek płatności możesz wrócić w każdej chwili, jednak pamiętaj, że towar zostanie wysłany dopiero, gdy zapłacisz.
(do góry) -
Jaką otrzymam gwarancję?
- Wybrane towary sprzedawane w Sklep InterCars.pl objęte są gwarancją udzielaną przez producenta zgodnie z określonymi przez niego warunkami i czasem trwania.
-
Podstawowymi dokumentami poświadczającymi prawo do składania roszczeń gwarancyjnych i reklamacyjnych są:
- dowód zakupu towaru w Sklep InterCars.pl (paragon lub faktura)
- karta gwarancyjna producenta (jeżeli była dołączona do towaru)
- karta zgłoszenia reklamacji Sklep InterCars.pl lub karta zgłoszenia reklamacji producenta (jeżeli występuje)
-
Niezależnie od udzielonych gwarancji klient będący Konsumentem może również dochodzić swoich praw zgodnie z zasadami przyjętymi w Kodeksie Cywilnym i ustawą o sprzedaży konsumenckiej.
Na wszelkie pytania związane z gwarancją odpowiedzą konsultanci infolinii dostępni pod numerem telefonu: 22 511 30 30 (Infolinia czynna: pn.-pt. 08.00-18.00).
(do góry) -
Jak mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
Każdemu klientowi będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego Inter Cars przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Szczegółowe informacje związane z ustawowym odstąpieniem od umowy zostało opisane na osobnej podstronie: https://www.intercars.pl/s/odstapienie-od-umowy/
Na wszelkie pytania związane ze zwrotami odpowiedzą konsultanci infolinii dostępni pod numerem telefonu: 22 511 30 30 (Infolinia czynna: pn.-pt. 08.00-18.00).(do góry) -
Czy mogę otworzyć paczkę przy kurierze?
Zdecydowanie tak. Zawsze zalecamy otwarcie paczki przy kurierze, lecz można to zrobić dopiero po poświadczeniu jej odbioru. Kurier ma obowiązek poczekać wówczas do 10 minut, podczas gdy Ty możesz dokonać kontroli zawartości paczki. W tym czasie można stwierdzić czy dostarczony został właściwy towar, czy nie doszło do jego uszkodzenia w transporcie oraz czy towar posiada nieuszkodzone, opakowanie oryginalne. W razie stwierdzenia jednego z wyżej wymienionych problemów dobrze jest spisać protokół w obecności kuriera (z jego podpisem) krótko opisując co zostało uszkodzone by w oparciu o ten dokument rozpocząć procedurę zgłoszenia niezgodności i zwrotu towaru.
(do góry) -
Czy mogę dokonać zwrotu, wymiany lub złożyć reklamację w warsztacie lub punkcie odbioru?
We wszelkich problemach dotyczących towarów, które zostały zamówione wraz z montażem w warsztacie pomoże Ci warsztat, który je montował. Problemami związanymi z towarami zamówionymi z z odbiorem własnym w punkcie Inter Cars zajmuje się punkt, w którym zostały one odebrane. W przypadku zamówień z dostawą do domu przygotowaliśmy dla Ciebie łatwą w obsłudze procedurę zgłaszania problemów dostępną w koncie użytkownika. W tym wypadku, abyśmy mogli Ci szybko i profesjonalnie pomóc, w większości przypadków poprosimy o odesłanie zwracanych lub reklamowanych towarów do naszego magazynu centralnego. Zgodnie z Ustawą Klientowi będącemu osobą fizyczną przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania.
Przed wysłaniem towaru prosimy o kontakt z naszą infolinią 22 511 30 30 (Infolinia czynna: pn.-pt. 08.00-18.00).
Sklep nie przyjmuje paczek nadanych za pobraniem.
Na wszelkie pytania związane ze zwrotami odpowiedzą konsultanci infolinii dostępni pod numerem telefonu: 22 511 30 30 (Infolinia czynna: pn.-pt. 08.00-18.00).(do góry) -
Chcę odesłać towar do Sklep InterCars.pl, jak zaadresować paczkę?
Paczkę należy zaadresować na:
Inter Cars S.A. - Dział Zwrotów Internetowych Swobodnia 35 05-170 Zakroczym
Do przesyłki należy dołączyć (o ile nie zostanie przesłane osobno) oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór takiego oświadczenia jest dostępny pod adresem: Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Przed wysłaniem towaru prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem 22 511 30 30 (Infolinia czynna: pn.-pt. 08.00-18.00).
Sklep nie przyjmuje paczek nadanych za pobraniem.
Na wszelkie pytania związane ze zwrotami odpowiedzą konsultanci infolinii dostępni pod numerem telefonu: 22 511 30 30 (Infolinia czynna: pn.-pt. 08.00-18.00).(do góry) -
Kiedy tracę prawo zwrotu towaru?
Zgodnie z Ustawą Klientowi będącemu osobą fizyczną przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania. Uprawnienie do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny Klient traci, gdy upłynie termin 14 dni od dnia otrzymania towaru lub gdy towar zostanie użyty, zniszczony lub w inny sposób zmieniony.
Niezależnie od uprawnienia do odstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrotu towaru bez podania przyczyny, Klientowi przysługują uprawnienia do złożenia reklamacji na podstawie udzielonej gwarancji oraz do zgłoszenia niezgodności towaru z umową.(do góry) -
Otrzymałem już kupiony towar, ale nadal mam pytania. Gdzie mogę je zadać?
-
W sekcji często zadawanych pytań.
Mogło się zdarzyć, że ktoś już to pytanie zadał – sprawdź, czy nie ma tam odpowiedzi, której szukasz. -
Na naszej infolinii.
Zadzwoń pod numer (22) 511 30 30 (pn.-pt. 08.00-18.00) . Konsultanci odpowiedzą na wszelkie Twoje pytania i udzielą Ci fachowej pomocy. Znajdziesz ich też na czacie .
(do góry) -
W sekcji często zadawanych pytań.
-
Jak działa kod rabatowy?
Kod rabatowy to ciąg znaków, które należy podać w „koszyku” przed potwierdzeniem zakupu. Stosujemy wiele typów kodów, które pozwalają uzyskać rabat procentowy lub kwotowy na całe zamówienie bądź wybrane produkty i grupy produktów. Należy pamiętać że kody rabatowe mogą dodatkowo posiadać ograniczenia minimalnej kwoty zamówienia bądź maksymalnego, jednorazowo udzielanego rabatu. Kod rabatowy może działać tylko raz bądź wiele razy.
Ze względu na obowiązujące prawo rabat uzględnia podatek VAT. W związku z kalkulacją podatku po zastosowaniu rabatu jego kwota może ulec zmianie w zakresie +/- 50 groszy. Wynika to z niezbędnych do wystawienia dokumentu sprzedaży zaokrągleń.
(do góry) -
Mój kod rabatowy nie działa, co mam zrobić?
Jeżeli Twój kod rabatowy nie działa upewnij się że nie upłynął jego okres ważności, nie został już wykorzystany dopuszczalną dla niego ilość oraz czy posiadasz w koszyku towary, na które kod udzieli rabatu. Upewnij się że nie zostały naruszone ograniczenia minimalnej wartości zamówienia bądź ilości sztuk produktów. Jeżeli mimo wszystko kod powinien działać - skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] lub z call center poprzez chat bądź pod numerem 22 511 30 30 (Infolinia czynna: pn.-pt. 08.00-18.00).
(do góry)