Drążki kierownicze (znalezione 2537 wyników)

Sortuj:
Kryteria plasowania
Drążek kierowniczy boczny bez końcówki LEMFOERDER 26698 01
163,06 zł/szt.
Mała dostępność towaru
Drążek kierowniczy boczny bez końcówki LEMFOERDER 34001 01
176,91 zł/szt.
Produkt dostępny
Drążek kierowniczy boczny bez końcówki LEMFOERDER 31763 01
247,80 zł/szt.
Produkt dostępny
Polecamy
Drążek kierowniczy boczny bez końcówki MOOG SA-AX-7091
111,93 zł/szt.
Mała dostępność towaru
Polecamy
Drążek kierowniczy boczny z końcówką MOOG BM-DS-2114
268,57 zł/szt.
Produkt dostępny
Polecamy
Drążek kierowniczy boczny bez końcówki MOOG VO-AX-1812
89,48 zł/szt.
Mała dostępność towaru
Polecamy
Drążek kierowniczy boczny bez końcówki MOOG TO-AX-2982
104,38 zł/szt.
Mała dostępność towaru
Polecamy
Drążek kierowniczy boczny bez końcówki MOOG RE-AX-7303
103,37 zł/szt.
Produkt dostępny
Polecamy
Drążek kierowniczy boczny bez końcówki MOOG RE-AX-4265
Produkt na zamówienie
Drążek kierowniczy boczny bez końcówki MOOG LN-AX-3904
93,30 zł/szt.
Mała dostępność towaru
Drążek kierowniczy boczny bez końcówki MOOG MD-AX-2701
92,40 zł/szt.
Produkt dostępny
Drążek kierowniczy boczny bez końcówki MOOG RE-AX-5087
95,64 zł/szt.
Produkt dostępny
Drążek kierowniczy boczny z końcówką TRW AUTOMOTIVE JRA543
232,99 zł/szt.
Produkt dostępny
Drążek kierowniczy boczny z końcówką TRW AUTOMOTIVE JRA573
194,87 zł/szt.
Produkt dostępny
Polecamy
Drążek kierowniczy boczny bez końcówki MOOG AMGEV362
107,78 zł/szt.
Mała dostępność towaru

 


FAQ

Jak odkręcić drążek kierowniczy?

Odkręcanie elementu, jakim są drążki kierownicze, powinieneś rozpocząć od dokładnego oczyszczenia okolic z rdzy za pomocą szczotki montowanej na wiertarce lub drucianej. Następnie spryskaj wszelkie połączenia gwintowane preparatem odrdzewiającym. Do poluzowania nakrętki kontrujące użyj klucza płaskiego. Kiedy wyjmiesz końcówkę, musisz ją wykręcić. Istotne jest liczenie obrotów, aby nowa część została wkręcona na taką samą głębokość. Wkręcając nakrętkę, trzymaj jednocześnie gwintowaną część końcówki kluczem ampulowym lub oczkowym (zależy od rodzaju końcówki). Po zakończeniu prac nie możesz zapomnieć o ustawieniu zbieżności kół. 

Kiedy wymieniać drążek kierowniczy?

Jeżeli wyczuwasz luz w kierownicy, Twój samochód trudniej prowadzi się na prostych odcinkach, odchyla na boki lub słyszysz stukanie, czy trzaski wydawane przez układ kierowniczy, to znak, że drążek kierowniczy uległ uszkodzeniu. Wymiana podzespołu powinna być wykonana natychmiast po zauważeniu powyższych objawów. Dodatkowo przeprowadzenie przeglądu układu kierowniczego zalecane jest co około 30-50 tys. km lub co 2-3 lata. 

Jak wybić końcówkę drążka kierowniczego?

Demontaż zacznij od poluzowania nakrętki kontrującej znajdującej się na drążku, za końcówką. Następnie użyj klucza nasadowego, aby odkręcić osłonę trzymającą końcówkę w zwrotnicy, którą możesz wybić przy użyciu specjalnego ściągacza lub zwykłego młotka. Przed tym upewnij się, że nakrętka znajdująca się na gwincie jest umieszczona w środku, aby uniknąć jego uszkodzenia.