Chcemy, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Ciebie komfortowe. W tym celu staramy się dopasować dostępne w naszym serwisie treści do Twoich preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies oraz przetwarzaniu przez Inter Cars S.A., z siedzibą w Warszawie, ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa i jego Zaufanych Partnerów danych osobowych w celach analitycznych, statystycznych oraz marketingowych. Przez dalsze korzystanie z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookie, uzyskać dodatkowe informacje o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach w naszej Polityce Prywatności.

×

Sklep Inter Cars

Proces zwrotu i reklamacji jest prosty

  1. Wybierz zwracany produkt
  2. Wygeneruj dokumenty i etykietę zwrotu
  3. Przygotuj przesyłkę
  4. Wyślij przesyłkę do nas

Złóż wniosek o zwrot lub reklamację

  • W przeciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu i zwrócić nam zakupiony produkt. Użytkownik ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru w wysokości opłaty pocztowej za wysyłkę towaru.

  • W przypadku gdy produkt, który otrzymałeś nie zgadza się z zamówieniem, jest niekompletny lub uszkodzony prosimy o rozpoczęcie procesu reklamacji. Dostarczymy ci właściwy produkt lub zwrócimy pieniądze.

  • W przypadku gdy produkt, który otrzymałeś nie działa lub jest uszkodzony prosimy o rozpoczęcie procesu reklamacji. Dostarczymy ci właściwy produkt lub zwrócimy pieniądze.

Jak sprawdzić status naprawy?

Złożyłem wniosek o zwrot lub reklamację.

Sprawdź status

Tutaj możesz na bieżąco sprawdzać, co dzieje się z Twoim wnioskiem. Dowiesz się, czy jest rozpatrywany, kto zajmuje się tą sprawą, do kogo zwrócić się z pytaniami.

Masz pytania?

Zapytaj naszego konsultanta

22 511 30 30