LAUBER Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAU 55.0217
Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej służy do wytworzenia ciśnienia w płynie hydraulicznym. Proces ten ma zmniejszyć opory i sił wymagane do obracania kołem kierownicy i skrętnymi kołami pojazdu. Pompa jest elementem układu kierowniczego.
Uszkodzona pompa może wytwarzać za niskie ciśnienie, co powoduje wyczuwalne opory podczas skręcania kierownicą w szczególności na postoju. Uszkodzoną pompę należy wymienić na nową, gdyż sprawność układu kierowniczego jest kluczowym elementem dla bezpieczeństwa jazdy.
Firma LAUBER Sp. z o.o. rozpoczęła regenerację części samochodowych już w 1994 roku, jako jedna z pierwszych w Polsce i Europie Środkowej. Aktualnie asortyment zarówno nowych, jak i regenerowanych podzespołów obejmuje ponad 10 tysięcy pozycji do wszystkich, dostępnych na rynku modeli aut osobowych. Stanowi to 95 % pokrycia rynku europejskiego.
4907-02-0217R | 4MAX |
B075W71SZP | AMAZON (ASIN) |
55.0217 | ARTNR_Z_TCD |
CSP72128AS | CASCO |
CSP72128GS | CASCO |
DSP140 | DELCO REMY |
15-0384 | ELSTOCK |
SP8140 | ERA |
04.05.1030-4 | FORD |
4147211 | FORD |
F4RC3A674AD | FORD |
PI0202 | GENERAL RICAMBI |
PI0222 | GENERAL RICAMBI |
SP8140 | LAUBER |
27608 | MAPCO |
27612 | MAPCO |
07B453 | SERCORE |
53627 | SPIDAN |
JPR296 | TRW |