Opinie użytkowników o Preparat uszczelniający do oleju silnikowego LIQUI MOLY Öl-Verlust Stop, 300 ml (Najnowsze opinie: 2) Producent: LIQUI MOLY

86,99 złCena za 1 sztukę
Produkt dostępny
Dostawa kurierem DHL 12,30 zł1-2 dni robocze

Odbiór w punkcie odbioru 0,00 zł 2h-2 dni robocze

Dostawa do paczkomatu 12,00 zł1-2 dni robocze

Odbiór własny - 2h-2 dni robocze

Koszt dostawy: 0,00 zł

Dostawa kurierem - 1-2 dni robocze

Koszt dostawy: 12,30 zł

Więcej o metodach, koszcie i czasie dostawy

Najnowsze opinie (2)

Ocenił Anonimowy użytkownik (14 grudnia 2019)
5,0
bardzo dobra

Niezweryfikowana opinia

Myślałem że nie ma cudownych środków, a jednak. Passat b4 1,6 silnik AFT. Kupiłem auto 9 lat temu, olej wyciekał simeringiem wału korbowego od strony skrzyni, pocił się trochę u góry w różnych miejscach. Auto ma około 400 tyś przebiegu. Zrobiłem tak, zalałem to to, pojeździłem 1200 km i wymieniłem olej. W miejscach pocenia widzę kurz, a więc przestało. Po wymianie oleju przejechałem 1000 km i na bagnecie nic nie ubyło, a już z pół litra powinno nie być. Zobaczymy dalej, ale na tę chwilę jest o.k. Opinię pisze prawdziwą, bo uważam że warto, nie są to duże pieniądze i każdy może sprawdzić nie czując dużego ubytku w portfelu, a lejąc olej 1 litr na miesiąc i płacą po 23 zł to prawie 300 rocznie. Posiadam 4 letnie auto , to trzymane jest z sentymentu.

Ocenił Anonimowy użytkownik (11 września 2014)
5,0
bardzo dobra

Niezweryfikowana opinia

Produkt posiada certyfikat TUV, więc nie jest to kolejny silnikowy doktor o fikcyjnym działaniu. Produkt nie służy do walki z uszkodzonymi uszczelkami, więc jeżeli pacjent ma np. stwierdzoną uszkodzoną uszczelkę pod głowicą - zalanie silnika owym produktem nic nie zmieni. Niektóre preparaty to po prostu zagęszczone oleje mineralne, które na jakiś czas ograniczają zużycie oleju, więc metoda idealna jedynie na krótką metę, ponieważ równie dobrze można by zlać stary olej, oczyścić silnik i zalać go jakimś gęstym olejem. Produkt LM, który komentuję to idealny wybór dla ludzi z silnikami z wyższymi przebiegami typu 200 tys. km i więcej gdzie z silnikiem nie ma większych problemów, a jakaś uszczelka lekko się "poci" czy to z powodu starzenia się gumy czy po prostu dany element jak np. miska czy dekiel od zaworów uległ z wiekiem nieznacznemu odkształceniu i sztywna uszczelka przepuszcza bardzo niewielkie ilości oleju. Czytałem opinie na niemieckich forach oraz na paru polskich - towar pomagał przy w/w problemach, a pojawiały się też opinie, iż produkt ratował nawet lekko cieknące simmeringi. U mnie póki co działa, a czy wystarczy na długo czy też tylko do kolejnej wymiany oleju - zobaczymy.