Filtry


Cena



Producent

Miejsce zabudowy

934
932
661
515

Amortyzator MAGNUM TECHNOLOGY

A~6411000~854

MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AG0030MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górny trzon
Długość [mm] 307
Długość 2 [mm] 491
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AG0378MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górny trzon
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AG0381MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górny trzon
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AG0387MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Jednorurowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górny trzon
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AG0388MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górne oko
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AG3081MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górny trzon
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AG4047MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górny trzon
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AG5067MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górny trzon
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AG5068MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górny trzon
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AG5069MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górny trzon
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AG7039MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górny trzon
Długość [mm] 316
Długość 2 [mm] 450
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AG9005MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górne oko
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AGB123MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górny trzon
Długość [mm] 295
Długość 2 [mm] 417
Do koszyka
 
(0)
7 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AGC069MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górne oko
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AGF125MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górne oko
Długość [mm] 272
Długość 2 [mm] 397
Do koszyka
 
(0)
8 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AGG187MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Olejowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górne oko
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AGG192MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górny trzon
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AGM118MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górny trzon
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AGR177MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Górne oko
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AGV048MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górny trzon
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AGW106MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górny trzon
Długość [mm] 457
Długość 2 [mm] 666
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AGX121MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górny trzon
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AGX122MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górny trzon
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AGX125MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górne oko
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AGX127MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górny trzon
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator AGX132MT
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Gazowy Teleskopowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górna obejma
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator M0053
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Olejowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górny trzon
Długość [mm] 408 673
Długość 2 [mm] 408
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator M0172
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Olejowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górne oko
Długość [mm] 309
Długość 2 [mm] 456
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator M0174
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Olejowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górne oko
Długość [mm] 553
Długość 2 [mm] 337
Do koszyka
 
(0)
10 szt.
MAGNUM TECHNOLOGY
Amortyzator M0176
Miejsce zabudowy Przód Tył
Strona zabudowy Prawa Lewa
Rodzaj amortyzatora Olejowy
System tłumienia drgań Dwururowy
Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko Górne oko
Długość [mm] 831
Długość 2 [mm] 501
Do koszyka
 
(0)
>9 szt.
1 z 39 następna

Amortyzatory – co warto o nich wiedzieć

Zawieszenie należy tych podzespołów, które mają realny wpływ na komfort i bezpieczeństwo. Mimo tego spora rzesza kierowców bagatelizuje lub stara się nie zauważać sygnałów świadczących o usterkach resorów, amortyzatorów czy sprężyn. To spory błąd, szczególnie że zawieszenie samochodowe składa się z wielu elementów i usterka jednego podzespołu może w szybkim czasie przełożyć się na droższe w naprawie i poważniejsze awarie. Bagatelizowanie sygnałów świadczących o problemach z zawieszeniem może skończyć się kolizją – bezpośrednio lub pośrednio. Przykładem pośredniego wpływu mogą być np. niesprawne amortyzatory, które wydłużają drogę hamowania. I właśnie amortyzatory samochodowe warto przybliżyć, wspominając o ich budowie, roli czy żywotności.

Amortyzator w samochodzie – dlaczego jest tak ważny?

Oczywiście podstawową rolą amortyzatorów, jak wskazuje nazwa, jest amortyzacja, czyli tłumienie nierówności, które powstają podczas jazdy. Amortyzatory odpowiadają więc za komfort oraz za ogólną kondycję auta. Minimalizowanie drgań przenoszonych na karoserię czy podwozie jest ściśle powiązane z kondycją śrub i innych elementów łączeniowych. Również amortyzacja, co może nie być oczywiste, ma wpływ na stan elementów wewnątrz auta, w tym elementów plastikowych na desce rozdzielczej.

Sprawne amortyzatory samochodowe odpowiadają za przyczepność opon, w tym również za skuteczne hamowanie. Natomiast zużyte amortyzatory mogą zakłamywać pracę czujników ABS i ESP, czyli mają związek z wydłużeniem drogi potrzebnej do zatrzymania. 

Amortyzatory gazowe i olejowe

Obecnie w samochodach występują dwa rodzaje amortyzatorów. Gazowe (nazwa potoczna, bo w rzeczywistości są to amortyzatory gazowo-olejowe) oraz olejowe. Większą popularnością cieszą się amortyzatory gazowe, których praca zależna jest od przepływu gazu i cieczy, które bezpośrednio łagodzą drgania. Natomiast amortyzatory olejowe mają jako czynnik redukujący drgania tylko olej. Na pozór to niewielka różnica, ale zgodnie z prawami fizyki sam olej przepływa wolniej niż gaz oraz olej, które są w amortyzatorach gazowych, przez co amortyzatory olejowe działają jakby z opóźnieniem. 

Jak różnice między amortyzatorami gazowymi i olejowymi przekładają się na praktykę? Pierwsze (gazowo-olejowe) uznawane są za bardziej bezpieczne, bo skuteczniej tłumią drgania. Jednocześnie też zawieszenie staje się twardsze i tym samym mniej komfortowe. Amortyzatory olejowe natomiast mają pozytywny wpływ na komfort, ale nie gwarantują takiej precyzji prowadzenia (i hamowania) jak gazowe. Jeśli więc w Twoim aucie możesz zamontować bądź to amortyzatory gazowe, bądź olejowe, to kwestia wyboru zależy od tego, czy preferujesz komfort, czy pewność prowadzenia. 

Istotną kwestią dla wielu kierowców jest też cena nowej części. Amortyzatory olejowe, czyli oparte na starszej technologii, są zazwyczaj zauważalnie tańsze niż gazowe. 

Żywotność amortyzatorów

Podobnie jak innych elementów zawieszenia także żywotność amortyzatorów przede wszystkim zależy od nawierzchni. Znaczenie ma też styl jazdy. Kierowcy jeżdżący w długie trasy po autostradach i drogach szybkiego ruchu będą wymieniać amortyzatory w samochodzie znacznie rzadziej niż ci, którzy jeżdżą po mieście (dziury, torowiska, studzienki) czy po drogach lokalnych o gorszej nawierzchni. Według informacji producentów amortyzatorów żywotność powinna mieścić się w granicach 60-80 tys. km. Oczywiście są kierowcy, którzy na jednym, najczęściej fabrycznym, komplecie pokonywali nawet 200 tys. km. Są też inni, którzy musieli umawiać się na wymianę amortyzatorów po 30-40 tys. km.

Gdzie kupić amortyzatory?

Idealnym miejscem do zakupu amortyzatorów samochodowych jest internetowy sklep Inter Cars. W bazie jest ogromny wybór produktów pochodzących od najlepszych marek. U nas możesz kupić porządne markowe zamienniki takich producentów, jak: Monroe, Sachs, TRW, Meyle, Koni, KYB, Korea czy Febi. 

Pod żadnym pozorem nie należy kupować używanych amortyzatorów! Również regeneracja wzbudza wiele wątpliwości – zazwyczaj jest zwyczajnie nieopłacalna. Regenerację amortyzatorów można polecić jedynie wtedy, gdy nie można kupić nowych i wspomniana regeneracja jest jedyną opcją przywróceniu autu sprawności. Zatem to propozycja przede wszystkim dla właścicieli klasyków i innych rzadkich pojazdów

Sekcja FAQ

Jakie są objawy zużytych amortyzatorów? 

Symptomy  zużycia amortyzatorów obejmują pogorszenie sprawności amortyzacji, miękkie  zawieszenie, efekt bujania podczas jazdy oraz obecność widocznych uszkodzeń zewnętrznych.

Czy amortyzatory w samochodzie  trzeba wymieniać parami?

Bez wyjątku należy wymieniać amortyzatory parami. Wymiana pojedynczego elementu doprowadzi do pogorszenia się prowadzenia. Przy dużej różnicy w wydajności amortyzatorów na jednej osi oznacza to niebezpieczeństwo nie tylko podczas jazdy, ale i hamowania.

Jaka jest żywotność amortyzatorów samochodowych?

Zazwyczaj komplet na jednej osi powinien wystarczyć na 60-80 tys. km. Znacznie dłuższe przebiegi także są realne, podobnie jak przyspieszone zużycie elementów, oznaczające konieczność montażu nowego zestawu po 30-40 tys. km.